خبرگزاری کار ایران

محجوب:

کارگران در اولویت پروژه‌های مسکن باشند

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۷۹۷

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در شرایطی که 50 درصد جمعیت کشور را کارگران تشکیل می‌دهند، هر زمان که 50 درصد کارگران بیمه‌ شده مورد هدف طرح‌ها و پروژه‌های مسکن قرار بگیرند، می‌توانیم ادعا داشته باشیم که حرکت درستی در این حوزه انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب در مراسم امضای تفاهمنامه بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تولید مسکن اظهار داشت: انتظار داریم طرح‌ها و پروژه‌های مسکن مطابق با قانون با اولویت مسکن کارگران و روستاییان به اجرا برسد.

وی تاکید کرد: در شرایطی که 50 درصد جمعیت کشور را کارگران تشکیل می‌دهند، هر زمان که 50 درصد کارگران بیمه‌ شده مورد هدف طرح‌ها و پروژه‌های مسکنی قرار بگیرند می‌توانیم ادعا داشته باشیم که حرکت درستی در این حوزه انجام شده است.

محجوب با بیان اینکه طرح‌ها و پروژه‌های متعددی با عنوان مسکن کارگری شنیده‌ایم اما عمدتا یا به اجرا نرسیده‌اند یا اینکه بخش‌های دیگری از جامعه در این طرح‌ها مشارکت داده شده‌اند، گفت: قانون اساسی، مبنی بر اولویت کارگران در پروژه‌های مسکنی باید در ذهن همه نقش ببندد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: بخش عمده‌ای از هزینه‌های قشر کارگر مربوط به مسکن است و بزرگترین آرزوی قشر کارگر هم داشتن مسکن ملکی و شخصی است. بنابراین باید پروژه‌های دولت در حوزه تولید و عرضه مسکن، با اولویت کارگران به اجرا برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز