خبرگزاری کار ایران

نوبخت خبر داد:

پرداخت ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به خانوار‌های آسیب‌دیده خوزستانی

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۵۲۸

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از پرداخت ۱۰ میلیون تومان به‌صورت بلاعوض به خانوار‌های آسیب دیده خوزستانی در بارش‌های اخیر خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر نوبخت امروز در جلسه مدیریت برنامه و بودجه استان خوزستان با بیان اینکه بین 2000 تا 2500 خانوار در بارش باران اخیر خسارت دیدند، گفت: برای جبران این خسارات به هر خانوار آسیب‌دیده 10 میلیون تومان به‌صورت بلاعوض برای تهیه اثباب منزل پرداخت خواهد شد. به محله‌ها و معابر عمومی نیز خساراتی وارد شده که باید هرچه سریع‌تر خسارات برآورد شده و به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شود و در حال حاضر 25میلیارد تومان اعتبار به صورت نقدی به استان خوزستان اختصاص داده شده است.

رئیس سازمان برنامه‌‌و‌بودجه با بیان اینکه مشکل این استان صرفا شبکه آب‌وفاضلاب شهری نیست، ادامه داد: حجم باران اگر از حدی بیشتر باشد هیچ جای دنیا شبکه آب‌ و فاضلاب به‌تنهایی جواب‌گو نخواهد بود و نیاز به طرحی دیگر برای جمع‌آوری آب‌های سطحی وجود دارد. از این رو از شهردار اهواز و دیگر شهرهای استان درخواست داریم که طرح خود را برای جمع‌آوری آب‌های سطحی ارائه کنند و دولت نیز در کنار آن‌ها خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در بخش آب‌وفاضلاب حدود 1400 کیلومتر برای توسعه و اصلاح این شبکه قرارداد منعقد شده که تاکنون 422کیلومتر از آن انجام شده است. تا پایان دی‌ماه اعتبارات لازم برای انجام پروژه‌های مصوب سال98 در خوزستان تخصیص داده خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز