خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون طلا و جواهر اتاق اصناف در گفت‌وگو با ایلنا:

افزایش ۱۱۰ هزار تومانی سکه از صبح امروز/ هر مثقال طلا، ۲ میلیون تومان شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۳۱۱

رییس کمیسیون طلا و جواهر اتاق اصناف گفت: نوسانات ارز باعث شده تا از صبح امروز قیمت هر قطعه سکه تمام طرح جدید را از ۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان به ۴ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان رسانده است.

محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با ایلنا در مورد آخرین وضعیت بازار طلا و سکه گفت: قیمت طلا در ایران تحت تاثیر دو عامل نرخ ارز و قیمت جهانی طلا است. اونس جهانی در هفته گذشته با افزایش ۴ دلاری همراه است اما دلیل اصلی نوسان بازار مربوط به تغییر قیمت ارز است.

وی ادامه داد: بنابراین نوسانات بازار ارز باعث شده تا قیمت سکه نسبت به اوایل هفته گذشته افزایش ۱۵۰ هزار تومانی داشته باشد. همچنین نوسانات ارز، از صبح امروز قیمت هر قطعه سکه تمام طرح جدید را از ۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان به ۴ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان رسانده است. این افزایش در حالی است که قیمت جهانی طلا تغییری نکرده است.

این کارشناس بازار طلا با اشاره به آخرین نرخ انواع سکه گفت: در حال حاضر قیمت اونس جهانی ۱۴۷۹ دلار، قیمت سکه تمام با طرح قدیم ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۴۴۰ هزار تومان است.

به گفته وی قیمت هر قطعه سکه گرمی ۹۱۰ هزار تومان، هر مثقال طلا دو میلیون تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۶۳ هزار تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز