خبرگزاری کار ایران

بهرامی خبر داد؛

همکاری اتحادیه اوراسیا با صندوق ضمانت صادرات ایران

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۴۹۵

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران گفت: آمادگی داریم تا اطلاعات مربوط به خدمات صندوق را به همراه پیش نویس تفاهم نامه ای از طریق وزارت امور خارجه کشورمان برای همکاری و تسهیل فعالیت صادرکنندگان و تجار در حوزه‌های مالی و بیمه‌ای در اختیار اتحادیه اوراسیا قرار دهیم.

به گزارش ایلنا از صندوق ضمانت صادرات ایران، افروز بهرامی، در دیدار با دانیل ایبرایف، عضو هیات رئیسه شورای تجاری اتحادیه اقتصادی اوراسیا افزود: صندوق ضمانت صادرات ایران همتای اگزیم گارانت قزاقستان ویا اکسپورت این شورانس ارمنستان است .

وی ادامه داد: صندوق می‌تواند از طریق تفاهم نامه اعلامی با شناسایی تجار و بازرگانان دوکشور در جهت حمایت و تسهیل روابط صادرکنندگان در کشورهای ایران، اوراسیا و ثالث حرکت کند.

دانیل ایبرایف نیز در این دیدار با توجه به ظرفیت های صندوق ضمانت صادرات ایران ابزار امیدواری که همکاری های طرفیت بتواند ریسک های تجاری و سیاسی فی مابین تجار دو کشور را به حداقل برساند و در چارچوب همکاری کشورهای اتحادیه اوراسیا تفاهم نامه ای به امضاء برسد .وی با اشاره به راه اندازی صندوق توسعه ملی در کشورقزاقستان ،خواستار توسعه روابط و همکاری با صندوق و رسیدن به مکانیزم های حمایتی از تجار و صادرکنندگان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز