خبرگزاری کار ایران

عبدالهاشم حسن‌نیا:

اقتصاد ایران شبیه به اقتصاد دهه ۶۰ شده است

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۰۸۰

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اقتصاد امروز ایران شبیه به اقتصاد دهه ۶۰ در ایام جنگ شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، عصر امروز مراسم گرامیداشت روز حمل‌ونقل در برج میلاد با حضور وزیر راه و شهرسازی، مدیران سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، ستاد استان‌ها و جمعی از رانندگان برگزار شد.

بیست‌وشش آذرماه سال ۶۲ انباشت کالاهای استراتژیک و اساسی در بنادر جنوبی به ویژه بندر امام انباشت شده بود در حالیکه بازار با کمبود شدید انواع کالا مواجه بود.

در این روز بنیانگذار انقلاب از تمام رانندگان درخواست اعزام به بنادر جنوبی برای امر تخلیه کالاها را داشتند که هزاران کامیون علیرغم خطرات احتمالی در ایام جنگ به این مناطق سرازیر شدند و تمام کالاهای دپو شده در بنادر جنوبی وارد بازار شد.

این روز در تقویم کشورمان تحت عنوان  روز حمل و نقل نامگذاری شد و هرساله مراسم گرامیداشت این روز برگزار می شود و یاد و خاطره شهدای این جریان را گرامی می دارند.

رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در این مراسم با بیان اینکه همواره دنبال سهولت در کسب و کار و معیشت رانندگان به‌ویژه رانندگان ماشین‌آلات سنگین بوده‌ایم، گفت: تمام درخواست‌های رانندگان پیگیری می‌شود تا بتوانیم مشکلات آنها را کاهش دهیم.

عبدالهاشم حسن‌نیا تاکید کرد: این روزها هم وضعیت مشابه با دهه ۶۰ را دارد. دشمن مشترک هنوز هم دنبال تحت فشار گذاشتن ایران از طریق اعمال تحریم‌ها است از این رو اقتصاد امروز ایران شبیه به اقتصاد دهه ۶۰ در ایام جنگ شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز