خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی:

برخی از نمایشگاه‌ها تله مالی و چاله هزینه‌ای برای شرکت‌ها هستند

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۹۹۵

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: برخی از نمایشگاه‌ها هیچ خروجی و دستاوردی نداشتند و مصداق تله مالی و چاله هزینه برای دستگاه‌ها هستند بنابراین این طبیعی است که هیچ شرکتی از این نمایشگاه‌ها استقبال نکند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمد اسلامی در اختتامیه چهارمین نمایشگاه حمل و نقل و صنایع وابسته با بیان اینکه همواره تصور می‌شود نمایشگاه جزو موارد غیر زائد است، گفت: این تصور وجود دارد که نمایشگاه هزینه‌های غیرضروی است و این تفکر ریشه در ثبت یک سری تجارب در گذشته دارد.

وی ادامه داد: برخی از نمایشگاه‌ها هیچ خروجی و دستاوردی نداشتند و مصداق تله مالی و چاله هزینه برای دستگاه ها هستند بنابراین این طبیعی است که هیچ شرکتی از این نمایشگاه‌ها استقبال نکند.

وی ادامه داد: اما در برخی از نمایشگاه‌ها شاهد حضور شرکت‌های متخصص هستیم که این نمایشگاه فرصت گفت‌وگو و تعامل هستند و فرصتی برای ایجاد اراده مشترک در راستای توسعه محسوب می‌شود.

اسلامی ادامه داد: در این شرایط سخت و تحریم‌های ظالمانه می‌توان به پتانسیل‌های داخلی توجه داشت و از حمایت از آنها بهره‌مند شد بنابراین برخی از نمایشگاه‌های محلی برای اتصال مصرف کننده و واحدهای پژوهشی هستند که می‌توانند از ظرفیت یکدیگر استفاده کنند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افزایش حضور شرکت‌های دانش بنیان اظهار داشت: در سال گذشته 30 شرکت دانش بنیان در نمایشگاه حمل و نقل حضور داشتند که امسال این عدد به 130 شرکت رسیده است.

این مقام مسئول گفت: حرکت به سمت پویایی با دانشی کردن فعالیت‌ها منجر به توسعه می‌شود تا بتوانیم خود را در تراز قدرت‌های برتر جهانی قرار دهیم.

همچنین در این مراسم، شهرام آدم‌نژاد با اشاره به افزایش 30 درصدی شرکت کنندگان در نمایشگاه حمل و نقل امسال گفت: امسال 387 شرکت خصوصی و دولتی در نمایشگاه حمل و نقل حضور دارند که از این تعداد 120 شرکت متعلق به شرکت‌های دانش بنیان هستند.

وی تاکید کرد: ایجاد گفتمان با مسئولان حمل و نقل درون‌شهری، ایجاد بستر توسعه دیپلماسی حمل و نقل، افزایش تعامل با استارت‌آپ‌ها از جمله دستاوردهای این نمایشگاه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز