خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی؛

برخورد برخی از مجلسی‌ها و رسانه‌ای‌ها ناجوانمردانه است

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۹۰۵

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: چه در مجلس و چه رسانه‌ها برخی برخوردها با مسئولان ناجوانمردانه است در حالی که در شرایط کنونی هرکس در مسئولیتی قرار بگیرد با مشکل روبه‌رو است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، مسعود پزشکیان امروز در آیین نکوداشت و تجلیل از خدمات وزیر سابق جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه نباید کاری کنیم کسانی که با تمام وجود در میدان بودند، بروند اظهار کرد: با این شرایط و اوضاعی که تحریم‌ها برای ما ایجاد کرده، هر مسئولی که کار کند با گرفتاری و مشکلاتی همراه می‌شود.

وی ادامه داد: احساس می‌کنم برخورد چه مجلسی‌ها و چه رسانه‌ای‌ها با برخی از مسئولین ناجوانمردانه است.

پزشکیان با بیان اینکه از نظر من نیز هنوز جای زیادی برای کار کردن وجود دارد، افزود: اما نقدها باید منصفانه و مناسب باشد چراکه هرکس در هر جایی قرار بگیرد با مشکلاتی روبه‌رو خواهد شد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نگاه‌ها باید به عملکرد مسئولین با تامل و واقعی باشد و اگر نقدی صورت می‌گیرد منصفانه و سازنده باشد.

پزشکیان در پایان سخنان خود با تاکید بر اینکه بسیاری از ما نقایصی داریم، گفت: با این حال باید کاری کنیم کسانی که با تمام وجود در صحنه هستند برای خدمت در مسئولیت خود باقی بمانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز