خبرگزاری کار ایران

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی:

حجتی هزینه حمایت از تولید داخل را داد

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۸۸۳

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: وزیر سابق جهاد کشاورزی برای حمایت از تولید داخل هزینه زیادی داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، عباس کشاورز در آیین نکوداشت تجلیل از خدمات وزیر سابق جهاد کشاورزی با بیان اینکه توفیقات بخش کشاورزی و تاثیر آن بر حفظ امنیت غذایی در دوران آقای حجتی امکان‌ناپذیر است، افزود: وی به طور دقیق انحرافات احتمالی را رصد و کنترل می‌کرد و به دلیل سابقه‌ای که در این حوزه داشت به راحتی می‌توانست گزارش‌های درست را از گزارش‌های نادرست تشخیص دهد.

وی ادامه داد: حجتی به تولید داخلی بسیار پایبند بود و برای دفاع از آن هزینه زیادی داد.

کشاورز با تاکید بر اینکه حجتی هیچگاه به وضع موجود راضی نبود، افزود: این ویژگی شخصیتی او مدیرانش را وادار می‌کرد همواره به جلو گام بردارند و در این راه به کارکنان خود دلگرمی می‌داد.

وی اضافه کرد: روان‌سازی، حذف تشریفات و مقررات اضافی در حوزه کشاورزی از خدماتی بود که در زمان حضور خود در وزارت جهاد کشاورزی انجام داد که قابل تقدیر است.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی خواستار کمک وزیر سابق جهاد کشاورزی به این وزارتخانه شد چراکه تجربیات و دانش وی با گره‌گشای مشکلات بخش است.

کشاورز در پایان سخنان خود از استعفای محمود حجتی ابراز تاسف کرد و گفت: تحمل روحیه خدمت‌گذاری و تحمل وی باید سرلوحه سایر مدیران باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز