خبرگزاری کار ایران

رییس کل بیمه مرکزی:

نیازسنجی و آینده پژوهی ماموریت اصلی پژوهشکده بیمه

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۸۴۲

رییس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه ماموریت اصلی پژوهشکده بیمه نیازسنجی و آینده پژوهی است، گفت: پژوهشکده بیمه باید در خصوص رصد نوآوری‌ها و نیازسنجی‌ها یک قدم از صنعت بیمه جلوتر باشد.

به گزارش ایلنا، از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی که در مراسم گرامی‌داشت هفته پژوهش در پژوهشکده بیمه حضور یافته بود، با اعلام این مطلب افزود: شرکت‌های دانش بنیان و استارتآپ‌ها معادلات بازار بیمه را تغییر داده‌اند و پژوهشکده این توانایی را دارد که با تمرکز بر اصل آینده‌پژوهی، شرایط احتمالی را پیش بینی و مدیریت کند.

رییس شورایعالی بیمه ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیران و کارشناسان پژوهشکده بیمه در پیشبرد برنامه‌های راهبردی و توسعه‌ای، خاطرنشان کرد: مسائلی نظیر بیمه راننده محور و صدور بیمه نامه‌های هوشمند از جدی‌ترین مسائل روز بیمه‌ای است که صنعت بیمه از پژوهشگران انتظار دارد به این موضوعات مهم ورود کنند.

سلیمانی از بالارفتن سطح انتظار جامعه از ظرفیت‌های صنعت بیمه به عنوان یک فرصت توسعه برای صنعت یاد کرد و افزود: صنعت بیمه یک صنعت جوان است و ظرفیت‌های بسیاری برای رشد و توسعه دارد که انتظار می‌رود توسط پژوهشکده بیمه و کارشناسان متخصص و مبتکر راه‌های بهره‌مندی از آنها شناسایی و ارائه شود.

وی تحولات شکلی و محتوایی پژوهشکده بیمه را در یک سال اخیر رضایت بخش ارزیابی کرد و گفت: زمان‌بندی پژوهش‌ها در صنعت بیمه یک امر حیاتی است و انتظار داریم پژوهشکده بیمه متناسب با نیازهای روز صنعت در تصمیم سازی‌ها نقش آفرینی کند. رییس کل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از حضور در جمع فعالان حوزه پژوهش، از نزدیک شدن صنعت و پژوهشکده بیمه به عنوان یک اتفاق ویژه یاد کرد و خواستار تقویت آن شد.

وی ضرورت توسعه تعاملات بین‌المللی پژوهشکده بیمه را یادآور شد و اظهار داشت: پژوهشگران در کنار دنبال کردن مباحث پژوهشی باید پیشرو، مبتکر و منظم باشند چرا که توسعه فرهنگ بیمه و اطلاع‌رسانی مناسب در گرو آموزش‌های استاندارد است. سلیمانی در آغاز این مراسم به همراه اعضای هیات عامل بیمه مرکزی، مدیران، کارکنان و برخی از اعضای هیات علمی پژوهشکده از بخش‌های گوناگون پژوهشکده بیمه بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز