خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل فولاد هرمزگان:

هدف ما دستیابی به تکنولوژی است

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۷۸۰

مدیرعامل فولاد هرمزگان در اولین کنفرانس ملی ریخته گری مداوم فولاد از ارائه رویکردی در راستای کاهش هزینه ها و ارتقاء کیفیت خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، مدیرعامل فولاد هرمزگان در اولین کنفرانس ملی ریخته گری مداوم فولاد با بیان اینکه سعی شده رویکردی در راستای کاهش هزینه ها و ارتقاء کیفیت داشته باشیم، گفت: هدف دستیابی به تکنولوژی است که در این راستا نظام نوآوری بر پایه (DUI) مدنظر است.

ارزانی با بیان اینکه به نظر من باید اول صنعت ایجاد شود و سپس دانش به دست آید، اظهار کرد: چرخه ارتقا تکنولوژی در صنعت فولاد در ژاپن، آمریکا، کره جنوبی بوده و ما نیز باید به سمت ارتقا تکنولوژی فولاد پیش برویم.

وی افزود: بومی سازی در دل تکنولوژی و دانش ساخت تجهیزات است. ایران هم باید در مسیر توسعه تکنولوژی و دانش فنی پیش برود درغیر این صورت شاهد هزینه های بالایی خواهیم بود

ارزانی تصریح کرد: امکان توسعه محصولات و رقابت بدون تسلط بر تکنولوژی تولید به سختی و پرهزینه خواهد بود

مدیرعامل فولاد هرمزگان با بیان اینکه بهبود و ارتقاء تکنولوژی های موجود باید مدنظر قرار گیرد، افزود: ما به تکنولوژی ماشین ریخته گری مداوم نیاز داریم چراکه صددرصد تولید فولاد خام صنعتی کشور از روش ریخته گری مداوم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه نکته‌مهم دستیابی به ریختگری دست یابی به طراح ریختگری گفت: اقدامات خوبی در زمینه همکاری شرکتهای ساخت داخل با طراحان خارجی انجام شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز