خبرگزاری کار ایران

از ۲۰ آذر تا ۶ دی ماه؛

یک درصد از فروش فروشگاه شهروند به محک تعلق خواهد گرفت

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۱۶۹

مدیرعامل فروشگاه زنجیره‌ای شهروند از اختصاص یک درصد از فروش فروشگاه‌های شهروند در سراسر کشور از 20 آذر تا 6 دی ماه به محک خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سریع‌القلم در نشست خبری مشترک شرکت شهروند و موسسه خیریه محک، پیرامون کمپین شب یلدا عنوان کرد: فروشگاه زنجیره‌ای شهروند هر ساله کمپین‌های تخفیفی و مردمی از جمله به مناسبت شب یلدا اجرا می‌کند. امسال نیز در راستای مسئولیت اجتماعی تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت شهروند و موسسه محک امضا شده است که طی آن از 20 آذر ماه تا 6 دی ماه ظرف 16 روز جشنواره‌ای برای حمایت از کودکان سرطانی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: فروشگاه زنجیره‌ای شهروند به طور شفاف یک درصد از سهم فروش خود را طی این 16 روز به موسسه محک تقدیم خواهد کرد.

سریع‌القلم تصریح کرد: در ان تفاهم‌نامه هیچگونه فشاری روی شرکای تجاری وجود نداشته و از آنها خواسته شده در صورت تمایل آنها نیز در راستای کمک به موسسه محک، در این امر خیرخواهانه شرکت کنند.

مدیرعامل فروشگاه زنجیره‌ای شهروند از فروش نمادین ماکت‌های دارویی در این فروشگاه خبر داد و گفت: با کمک همکاران، ماکت‌های دارویی در قالب اقلام 2، 5 و 10 هزار تومانی با بارکد در دیدگان مشتریان قرار خواهد گرفت تا مشتریان به طور داوطلبانه با خرید این ماکت‌ها به موسسه محک کمک کنند.

وی از تخفیف‌های 5 تا 50 درصدی در این فروشگاه خبر داد و گفت: مشتریان می‌توانند علاوه بر دریافت تخفیف‌ها تا سقف 50 درصد در این کمپین خیرخواهانه شرکت کنند.

وی اظهار کرد: فروشگاه شهروند در این ایام از فروش قابل توجه‌ای برخوردار خواهد شد. امیدوارم مبلغ خوبی جمع‌آوری و به محک تقدیم شود.

در ادامه احمدیان مدیرعامل موسسه محک این کمپین را اقدام خوب در راستای مسئولیت اجتماعی دانست و گفت: فروشگاه زنجیره‌ای شهروند با ایجاد این کمپین یک ابتکار عمل خوبی در راستای مسئولیت اجتماعی به خرج داده است که از آن قدردانی می‌کنیم.

وی ادامه داد: در روزهای منتهی به یلدا که میزان خرید افزایش پیدا می‌کند، بخشی از فروش فروشگاه شهروند برای کمک به کودکان سرطانی اختصاص خواهد یافت.

احمدیان ادامه داد: اینکه شرکت تجاری شهروند به موضوع کمک به کودکان سرطانی توجه می‌کند، بسیار ارزشمند است. امیدوارم این نگاه توسعه پیدا کند.

وی در خصوص موسسه محک گفت: موسسه محک به عنوان سازمان مردم‌ نهاد در حال حاضر بالغ بر 19 هزار کودک مبتلا به سرطان را در کشور تحت حمایت قرار داده است. این سازمان بدون هیچگونه حمایت دولتی و فعالیت تجاری، تنها با حمایت مردم به فعالیت خود می‌پردازد و نتیجه آن بهبود 6000 کودک مبتلا به سرطان است.

وی نفس این کمپین را بسیار ارزشمند دانست و به فروشگاه شهروند تبریک گفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز