خبرگزاری کار ایران

رییس کل بانک مرکزی:

نقل و انتقال پول بین ایران و عمان تسهیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۷۳۵

رییس کل بانک مرکزی در دیدار با وزیر صنعت و تجارت عمان ضمن بررسی راهکارهای توسعه استمرار و تسهیل روابط بانکی و تجاری بین دو کشور گفت: نقل و انتقال پول بین ایران و عمان تسهیل می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از بانک مرکزی، عبدالناصر همتی امروز شنبه در این دیدار با اشاره به روابط دیرینه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بین ایران و عمان افزود: خوشبختانه در حال حاضر موانع روابط اقتصادی و تجاری بین دو کشور برداشته شده است و تشویق تجار دو کشور به گسترش فعالیت‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به سفر اخیر خود به کشور عمان و مذاکرات انجام شده با وزیر امورخارجه و رئیس کل بانک مرکزی این کشور گفت: تسهیل نقل و انتقال پول بین فعالان اقتصادی کشور کلید گسترش روابط تجاری و اقتصادی است.

رییس کل بانک مرکزی با برشمردن ظرفیت‌ها و ویژگی های دوکشور، ضمن تشریح راههای تقویت مبادلات تجاری بین دو کشور، همچنین اظهارکرد: در راستای تقویت مبادلات تجاری و گردشگری دو کشور، توسعه خطوط حمل و نقل هوایی و دریایی بین دو کشور به طور جدی پیگیری می شود.

وزیر صنعت و تجارت عمان نیز در این نشست ضمن ابراز تمایل نسبت به توسعه مراودات تجاری بین دو کشور گفت: دولت عمان در راه تسهیل مبادلات اقتصادی فعالان اقتصادی دو کشور از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و گام‌های برداشته شده در این خصوص نشانگر این عزم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز