خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور خبر داد:

ارائه 4 پیشنهاد آبفای کشور به شورای حکام آب

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۷۵۸

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: در بخش آب بیش از 97 درصد تجهیزات، امکانات و خدمات اجرایی در داخل انجام می‌شود و بیش از 78 درصد بخش فاضلاب نیز در داخل کشور ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، حمیدرضا جانباز ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور در حاشیه نشست شورای حکام مرکز منطقه‌ای مدیریت آب شهری در جمع خبرنگاران با اشاره به ارائه چهار پیشنهاد آبفای کشور به اعضای حاضر در نشست اظهار داشت: در زمینه ارتقای کیفیت آب شرب کشورهای منطقه پیشنهاد شد تا ایجاد شبکه آموزشی و ظرفیت‌سازی نیروهای متخصص بخش کیفی آب را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه آیا بیشترین تعداد آزمایشگاه‌های معتبر در بخش آب و فاضلاب را دارد، افزود: تعداد زیادی از این آزمایشگاه‌ها در سطح کشور مرجع هستند.

جانباز تصریح کرد: در بخش آب بیش از 97 درصد تجهیزات، امکانات و خدمات اجرایی در داخل انجام می‌شود و بیش از 78 درصد بخش فاضلاب نیز در داخل کشور ساخته می‌شود.

وی همچنین با اشاره به پیشنهاد دیگر ایران گفت: روشهای نوین تصفیه فاضلاب و بازچرخانی و استفاده از پساب جهت تامین بخش صنعت و تغذیه آبخان‌ها مورد توجه قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور ادامه داد: همچنین ایجاد مرکز تبادل اطلاعات و توسعه استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان نیز تا پایان امروز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

جانباز در ادامه اظهار داشت: برای اولین بار مسابقات مهارت‌آموزی در بین همکاری فنی استانها برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به پروژه‌های ایران در خارج از کشور گفت: جلساتی با عراق و سوریه داشتیم و در حال حاضر مشاورین و پیمانکاران ما در اجرای پروژه‌های این کشورها در حال فعالیت هستند.

جانباز همچنین یادآور شد: توسعه خدمات فنی و مهندسی و صادرات آن همواره در دستور کار ما قرار داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز