خبرگزاری کار ایران

عضو اتاق بازرگانی ایران در گفت‌وگو با ایلنا:

تفکیک وزارت صمت هیچ فایده‌ای ندارد/ در بهترین دوران اقتصاد، یک وزارتخانه داشتیم

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۴۷۵

عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: اتفاقات اخیر ،تفکیک و ادغام‌ها نشان داده که تعداد اتاق، ساختمان و عناوین مهم نیست و باعث نمی‌شود که مشکلی حل شود بلکه این تفکر و فکر است که اهمیت دارد.

علی دیلمقانیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در پاسخ به این پرسش که آیا شرایط کنونی باعث نمی‌شود تا وزارت بازرگانی  تشکیل شود، گفت: در شرایط فعلی اقتصاد کشور تفکیک این وزارتخانه از وزارت صمت هیچ تاثیری بر روند فعلی کشور ندارد و به قدری دغدغه وجود دارد که اصلا نباید ذهن مسئولین و سیاست‌گذاران درگیر این مسائل شود.

عضو اتاق بازرگانی ارومیه ادامه داد: در سال 1342 که سکان‌دار اقتصاد کشور دست فردی به نام عالیخانی بود که اتفاقا همان زمان بهترین وضعیت را در این حوزه داشتیم فقط یک وزارت اقتصاد وجود داشت و تمام فعالیت‌های بازرگانی و صنعتی زیر نظر آن صورت می‌گرفت و شاهد بودیم که وضعیت چگونه بود طوریکه اکنون حسرت آن زمان و مدیریت را می‌خوریم.

وی افزود: اتفاقات اخیر ،تفکیک و ادغام‌ها نشان داده که تعداد اتاق و ساختمان و عناوین مهم نیست و باعث نمی‌شود که مشکلی حل شود بلکه این تفکر و اندیشه است که اهمیت دارد، متاسفانه حکمرانی ما تولید اندیشه ندارد و نزد آنها فکر و برنامه‌ریزی بهایی ندارد.

وی افزود: در نهایت باور من این است که با تفکیک این وزارتخانه هیچ تغییری ایجاد نخواهد شد و فقط بار هزینه‌ای دولت بیشتر می‌شود پس بهتر است به جای صرف نیرو و منابع بر چنین امری به فکر حل مشکلات و برداشتن بار از دوش مردم باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز