خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و‌گو با ایلنا عنوان شد:

وزیر جهادکشاورزی چند روز است که استعفاء داده!

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۳۷۴

یک منبع آگاه در وزارت جهادکشاورزی با تاکید بر اینکه وزیر جهادکشاورزی چند روزی است که استفاء داده، گفت: اکنون منتظر اعلام رسمی پذیرش استفاء از سوی رئیس جمهور هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ ابتدای ماه گذشته خبری مبنی بر استعفای محمود حجتی در فضای مجازی منتشر شد . همان روز مدیر روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی در گفت‌وگو با ایلنا خبر استعفای محمود حجتی، وزیر جهادکشاورزی، را رد کرد.

صبح دیروز بار دیگر خبر استعفای حجتی توسط یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح و روز به نیمه نرسیده بود توسط سخنگوی هیئت رئیسه مجلس  تائید شد.

امروز نیز این مقام مسئول در مجلس شورای اسلامی از پذیرش استعفای وزیر جهاد کشاورزی توسط رئیس جمهور خبر داد.

یک منبع آگاه در وزارت جهاد کشاورزی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا دراین‌ باره، گفت: وزیر جهاد کشاورزی چند روزی است که استفاء داده و این وزارتخانه بدون متولی مانده است.

وی افزود: اکنون ما منتظر اعلام رسمی پذیرش استعفای وزیر از سوی رئیس جمهوری هستیم.

این منبع آگاه دلیل استعفای وزیر جهاد کشاورزی را حاشیه‌های به وجود آمده در پی‌ واگذاری امور بازرگانی به وزرات صمت و از دست رفتن خودکفایی گندم دانست.

گفتنی است؛ فردا (سه شنبه هفته جاری) وزیر جهادکشاورزی برای استیضاح به مجلس فراخواند شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز