خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل ایران خودرو؛

صنعت خودرو نیازمند نوآوری در تأمین مالی اسـت

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۷۸۵

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: شیوه‌های مرسوم، نیازهای صنعت خودرو را برآورده نمی‌کند، بلکه این صنعت نیازمند استفاده از روش‌های جدید و نو در تأمین مالی است.

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت صمت، سعید زرندی در بازدید از گروه صنعتی ایران خودرو گفت: صنعت خودرو جز اولین صنایعی بود که در لیست اصلی تحریم قرار گرفت و در سال 97 شرایط سختی را پشت سر گذاشت.

وی افزود: این صنعت توانست از شرایط بحرانی عبود کند اما لازم است با برنامه‌ریزی دقیق برای ماه‌های بعد و سال آینده ، موجب رونق صنعت خودرو شود.

معاون طرح و برنامه تأکید کرد: کمبود نقدینگی بزرگ‌ترین مشکل بخش تولید است و ایران خودرو نیز با توجه به گستردگی و حجم فعالیت خود ، در این بخش با مشکلات بیشتری مواجه است.

زرندی تصریح کرد: باید برنامه کوتاه‌مدت و بلندمدت مالی برای این صنعت تهیه کرد.

وی گفت: کاهش هزینه‌ها و فروش اموال مازاد باید همچنان در برنامه‌های اصلی این صنعت قرار گیرد.

زرندی گفت: قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی، ظرفیت‌های خوبی برای صنعت ایجاد کرده است و ایران خودرو هم می تواند از برخی از مواد قانونی آن جهت تامین مالی ، بهره ببرد.

معاون طرح و برنامه افزود: سهم صنعت خودرو در کل صنعت، ایجاد اشتغال و ارزش‌افزوده، نیازمند نگاه دقیق‌تر و جامع‌تر درمجموعه اقتصادی کشور می باشد.

زرندی افزود: تیم جدید مدیریت ایران خودور با انرژی و با پشتکار خوبی مشغول به فعالیت است و ما هم از در وزارت صنعت، معدن و تجارت تلاش‌مان را برای حل مشکلات این صنعت به‌ کاربسته‌ایم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز