خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران:

بازنشستگان و حق‌التدریسی‌ها می‌توانند صاحب مسکن ملی شوند/ ۱۰ هزار ظرفیت استخدامی جدید در آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۲۷۴

وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: 10 هزار سهمیه استخدامی برای آموزش و پرورش دیده شده که تمام این 10 هزار سهمیه به آزمون استخدامی منتقل شدند

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا،  محسن حاجی‌میرزایی در جمع خبرنگاران در حاشیه امضای تفاهم‌نامه ساخت 170 هزار واحد مسکونی برای کارکنان آموزش و پرورش درباره بودجه سال آینده این وزارتخانه گفت: وزارت آموزش و پرورش از بودجه سالیانه رنج می‌برد و همواره برآورد هزینه آموزش و پرورش در بودجه به درستی صورت نمی‌گیرد.

وی افزود: البته هنوز بودجه سال 99 به دولت ارائه نشده است اما تمام تلاش ما این است که بودجه امسال را واقع‌بینانه‌تر تنظیم کنیم.

وزیر آموزش و پرورش را اشاره به بنزین سرویس‌های مدارس گفت: براساس تصمیم‌گیری‌ها قرار بر این است که رانندگان سرویس مدارس از 120 لیتر بنزین در ماه برخوردار باشند که معادل آن به کارت آنها واریز می‌شود.

حاجی‌میرزایی تاکید کرد: رانندگان سرویس‌ها و اولیای دانش‌آموزان نگران این موضوع نباشند و قرار نیست دریافتی سرویس مدارس افزایش یابد.

وی با اشاره به اجرای مسکن ملی در وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: بازنشستگان و مجموعه معلمین اعم از پیمانی‌ها، حق‌التدریسی‌ها و سایر کارکنان آموزش و پرورش در این طرح می‌توانند شرکت کنند.

وزیر آموزش و پرورش درباره استخدامی‌های جدید وزارت آموزش و پرورش گفت: مجلس قانونی را تصویب کرده که باید برای آن آیین‌نامه اجرایی را به تصویب و اجرا برسانیم. براساس آن، معلمان حق‌التدریسی در بخش‌های مختلف به ویژه بخش پیش‌دبستانی می‌توانند تغییر وضعیت دهند.

حاجی‌میرزایی تاکید کرد: 10 هزار سهمیه استخدامی برای آموزش و پرورش دیده شده که تمام این 10 هزار سهمیه به آزمون استخدامی منتقل شدند و پذیرفته‌شدگان می‌توانند وارد مراحل بعدی و طی دوره‌های بعدی شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز