خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بیمه آسماری در پاسخ به ایلنا:

ضرورت تعریف بیمه اغتشاش در کشور

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۳۴۹

یک کارشناس بیمه اظهار داشت: می‌توان در بیمه بدنه موضوع جبران خسارت ناشی از اغتشاشات را مطرح کرد به طوری که شاهد آن بودیم در سیل اخیر هم این پوشش بیمه اضافه شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، علیرضا یزدان دوست مدیرعامل بیمه آسماری در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا، مبنی بر خلاء پوشش بیمه‌ای خسارت‌های ناشی از آشوب و اغتشاش در کشور، گفت: به طور قطع پوشش ریسک‌های حاصل از آشوب و اغتشاش در کشورمان ضروری است .البته این ریسک فقط در ایران وجود ندارد در سطح خاورمیانه و در کشورهای اروپایی مانند فرانسه هم شاهد وجود این ریسک‌ها هستیم که بیمه باید پوشش ریسک آن را بپردازد.

وی درباره عدم پرداخت بیمه برای خودروهایی که در چند روز اخیر در آشوب‌ها دچار خسارت شده‌اند، گفت: می‌توان در بیمه بدنه موضوع جبران خسارت ناشی از اغتشاشات را مطرح کرد به طوری که شاهد آن بودیم در سیل اخیر هم این پوشش بیمه اضافه شد.

یزدان دوست با اشاره به فروش بیمه‌های خرد در کشور گفت: بیمه‌های خرد مانند بیمه عمر، حوادث انفرادی و ... اهمیت بسیاری زیادی دارند و می‌توان با نیازسنجی در جامعه و در نظر گرفتن حق بیمه‌های کم، کل جامعه را تحت پوشش خود قرار داد.

مدیرعامل بیمه آسماری با اشاره به ارایه بیمه‌های خود با توجه به شرایط کشورمان اظهار داشت: با توجه به شرایط اقلیمی کشورمان اهمیت ارایه بیمه‌های خود بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد و باید نسبت به ارایه فرمت‌های جدید اقدام کرد.

یزدان دوست درباره کاهش ضریب نفوذ بیمه اظهار داشت: هنوز از اعداد و ارقام تعیین در برنامه توسعه درباره ضریب نفوذ بیمه عقب هستیم و باید با فرهنگ سازی بیمه را در کشور رواج دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز