خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد:

تامین زیرساخت‌های ریلی و جاده‌ای منتهی به معادن

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۰۹۷

وزیر راه و شهرسازی از آمادگی این وزارتخانه برای تامین زیرساخت‌های ریلی و جاده‌ای منتهی به معادن خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، محمد اسلامی وزیر راه و شهر سازی در این نشست که با حضور رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و خداداد غریب پور رئیس هیئت عامل ایمیدرو برگزار شد، همچنین از افزایش بی سابقه تفاهم نامه‌های منعقد شده بین این وزارتخانه و ایمیدرو خبر داد.

وی گفت: وزارت راه و شهرسازی با هدف حمایت از حوزه معادن، آماده تامین زیرساخت‌های منتهی به معادن است.

 اسلامی افزود: در این زمینه امضا تفاهم نامه‌های متعدد با سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران گواه این مدعا است.

وزیر راه و شهرسازی تعداد تفاهم نامه‌های بین این وزارتخانه و ایمیدرو را طی سال جاری بی سابقه خواند و گفت: در سال جاری، برابر با کل سال‌های گذشته با ایمیدرو تفاهم نامه همکاری امضا کردیم و روند همکاری‌ها ادامه دارد.

تامین زیرساخت ها؛ یکی از ارکان تحقق انقلاب معدنی

در این نشست وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز گفت: در بخش معادن و توسعه زیر ساخت‌های مرتبط، ظرفیت‌های همکاری بسیاری بین دو طرف وجود دارد که باید بیش از پیش فعال شود.

آقای رضا رحمانی افزود: تحقق اهداف انقلاب معدنی منوط به تامین زیر ساخت‌های اولیه از جمله راه‌های مواصلاتی، خطوط ریلی، بنادر مجهز و ... است.

وی گفت: در این راستا برنامه‌های مشترک و جامعی برای توسعه همکاری‌ها با وزارت راه و شهر سازی داریم که در حال عملیاتی شدن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز