خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان راهداری:

سهمیه ناوگان بین‌شهری متناسب با میزان پیمایش قابل افزایش است

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۴۱۴

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده از اختصاص سهمیه ماهانه ۴۵۰ لیتری تاکسی‌های بین شهری دوگانه سوز و ۷۵۰ لیتری تک سوز تا اول آذر خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مهران قربانی گفت: سهمیه سواری‌های کرایه عمومی بین شهری با پلاک «ع» ماهانه ۷۵۰ لیتر برای ناوگان تک‌سوز و ۴۵۰ لیتر برای ناوگان دوگانه سوز اختصاص یافت.

وی با اعلام این خبر افزود: سهمیه روزهای باقی مانده آبان‌ماه و همچنین آذرماه این ناوگان تا ابتدای آذرماه امسال در کارت سوخت آن‌ها شارژ می‌شود.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای یادآور شد: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در روزهای اخیر موضوع سهمیه سوخت ناوگان سواری عمومی بین شهری را در کمیته بررسی موارد خاص وزارت کشور پیگیری کرد و این مصوبه اخذ شد.

عضو هیئت عامل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه این سهمیه پایه است، ادامه داد: با توجه به پیمایشی که سواری‌های عمومی بین شهری خواهند داشت متناسب با این پیمایش سهمیه نهایی سوخت این ناوگان در کارت سوخت آن‌ها شارژ می‌شود.

قربانی تأکید کرد: سیاست بر این است که سواری کرایه عمومی بین شهری و وانت‌ها براساس پیمایش واقعی سهمیه نهایی سوخت دریافت کنند.

وی افزود: اگر خودرویی از ناوگان سواری کرایه واقعاً پیمایش داشته باشد و مسافر جابه‌جا کند و نیاز به سوخت بیشتری داشته باشد قطعاً متناسب با این پیمایش سوخت بیشتری هم به آن اختصاص می‌یابد.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تصریح کرد: فعلاً این ۷۵۰ لیتر برای سواری‌های کرایه بین شهری تک‌سوز و سهمیه ۴۵۰ لیتر برای ناوگان دوگانه سوز اختصاص می‌یابد و سعی می‌کنیم از ماه آینده با هماهنگی‌های انجمن صنفی مقدمات نصب پیمایش‌سنج‌ها بر روی این ناوگان فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز