خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در گفت‌وگو با ایلنا:

برای دریافت بنزین سوپر از کارت جایگاه‌دار استفاده کنید/ سوخت‌گیری با کارت جایگاه‌دار ۶۰ لیتر شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۷۴۴

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: برای استفاده از بنزین سوپر حتما از کارت جایگاه‌دار استفاده شود، کارت سوخت شخصی برای دریافت بنزین سوپر غیرفعال است و باید حتما از کارت جایگاه استفاده شود.

فاطمه کاهی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، با اشاره به آخرین وضعیت عرضه سوخت در جایگاه‌ها بعد از اعلام افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین اظهار داشت: قبل از بامداد روز جمعه که سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین اعمال شد تمامی تیم‌های عملیاتی و سوخت‌رسانی ما در حال آماده‌باش بوده، بنابراین هیچ کمبودی در جایگاه‌ها نبود و همه تمهیدات لازم اندیشیده شده بود.

وی افزود: شرکت ملی پخش فرآورده در آماده باش کامل است و جایگاه‌های عرضه مدام کنترل و بازرسی می‌شود و از هیچ بابت مشکلی نیست.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: سقف سوخت‌گیری با کارت جایگاه‌دار به روال قبل و 60 لیتر بازگشته است.

وی در ادامه تاکید کرد: برای استفاده از بنزین سوپر حتما از کارت جایگاه‌دار استفاده شود، کارت سوخت شخصی برای دریافت بنزین سوپرغیر فعال است و باید حتما  از کارت جایگاه استفاده شود.

کاهی یادآور شد: مشکلی هم برای عرضه بنزین سوپر وجود ندارد و این سوخت به اندازه کافی در جایگاه‌ها موجود است.

به گزارش ایلنا، از ساعت صفر روز جمعه (۲۴ آبان‌ماه) سهمیه‌بندی بنزین برای همه وسایل نقلیه بنزین‌سوز آغاز شد و  قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر ۱۵۰۰ تومان و قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای به ازای هر لیتر ۳ هزار تومان و قیمت بنزین سوپر هر لیتر ۳۵۰۰ تومان تعیین شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز