خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به ایلنا:

سایت مسکن ملی برای تهرانی‌ها تا پایان آذر ماه باز می‌شود/ ثبت‌نام‌ها در شهرهایی که به حدنصاب رسیده‌اند در مرحله بعد ادامه می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۴۵۸

وزیر راه و شهرسازی توضیحاتی درباره جزئیات طرح مسکن کارکنان دولت و ساز و کار سامانه ثبت‌نام مسکن ملی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمد اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه سامانه ثبت‌نام مسکن ملی برای تهران چه زمانی باز می‌شود و آیا پروژه‌های پادگاه ۰۶ و تهرانسر در همین سامانه اسم‌نویسی خواهد شد، گفت: تا پایان آذرماه سامانه برای ثبت‌نام در مسکن ملی در تهران هم باز خواهد شد.

وی افزود: متقاضیان برای خرید مسکن در پروژه‌های تهرانسر هم می‌توانند در همین سامانه ثبت‌نام کنند.

وزیر راه و شهرسازی درباره اختصاص واحدهای مسکونی تفاهم‌ شده با نیروهای مسلح در منطقه پادگاه ۰۶ گفت: برای ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در پادگان ۰۶ تهران با نیروهای مسلح تفاهم کرده‌ایم و قرار نیست این واحدها در سامانه واگذاری شود.

وی با بیان اینکه سامانه مسکن ملی تاکنون برای سه استان قم، خراسان شمالی و خراسان جنوبی باز شده است، گفت: تا به امروز ۱۵ هزار نفر در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی درباره آخرین وضعیت طرح مسکن کارکنان دولت اظهار داشت: این طرح باید در سازمان برنامه و بودجه بررسی شود و مدل‌های اجرایی آن به تصویب برسد اما در حال حاضر صندوق پس‌انداز یکم را می‌توان به طرح مسکن ملی متصل کرد و عده‌ای از این طریق در طرح اقدام ملی ساخت و عرضه مسکن صاحب خانه شوند.

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه گفته می‌شود عملکرد سایت ثبت‌نام مسکن ملی همانند فروش فوری خودرو بوده است و در کوتاه‌ترین زمان بسته شد و عده‌ای از ثبت‌نام جا مانده‌اند، گفت: تمام کسانی که واجد شرایط هستند می‌توانند در سایت ثبت‌نام کنند. کارکرد و عملکرد این سایت هیچگاه مانند سایت‌های فروش فوری خودرو نیست و نخواهد بود.

وی ادامه داد: هنوز هم ثبت‌نام برای مسکن ملی در خراسان جنوبی ادامه دارد و افراد می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

اسلامی اظهار داشت: ثبت‌نام برای مسکن ملی در قم ظرف دو ساعت به حدنصاب رسید و ۴۴۰۰ نفر ثبت‌نام کردند اما این به معنای پایان کار نیست و در صورت تامین اراضی، سایت دوباره باز خواهد شد.

وی ادامه داد: برای شهرهایی که ثبت‌نام به حدنصاب می‌رسد و بسته می‌شود در صورت تامین اراضی، سایت دوباره باز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز