خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت نام متقاضیان برنامه اقدام ملی مسکن از چهار استان

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۵۱۳

ثبت نام برنامه اقدام ملی مسکن طبق اعلام قبلی وزارت راه و شهرسازی در استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و قم از امروز ۲۱ آبان آغاز شد.

به گزارش ایلنا از وزارت راه و شهرسازی، ثبت نام برنامه اقدام ملی مسکن طبق اعلام قبلی وزارت راه و شهرسازی در استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و قم از امروز ۲۱ آبان آغاز شد.

نشانی سامانه ثبت نام tem.mrud.irاست.

بر اساس اعلام قبلی در مرحله دوم ثبت نام در هفته آتی استانهای کردستان، گلستان و کهگیلویه و بویراحمد ثبت نام خواهند کرد و پس از آن نیز ثبت نام در استانهای یزد، چهارمحال و بختیاری و همدان انجام می‌شود. پیشتر ثبت نام برنامه اقدام ملی مسکن در کرمان انجام شده بود.

هم اکنون و در آغاز ثبت نام در چهار استان نامبرده شده ۷۰۰۰ نفر فعال هستند و ۲۰۰۰ نفر در مرحله ثبت نام قرار دارند.

شایان ذکر است: برنامه اقدام ملی مسکن برای احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور طی امسال و سال آتی است که در این برنامه ۲۰۰ هزارواحد مسکونی در شهرهای جدید، ۱۰۰ هزار واحد در بافتهای فرسوده و ۱۰۰ هزار واحد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر احداث خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز