خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان استاندارد خبر داد:

زمان توقف تولید پراید و پژو 405 ابلاغ شد/ بررسی توقف تولید خودروهای قدیمی تا پایان سال جاری

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۵۰۶

رئیس سازمان استاندارد گفت: در جلسه شب گذشته شورای عالی استاندارد برای توقف تولید دو خودرو پژو 405 و پراید تصمیم‌گیری شد و زمان توقف قطعی آن به خودروسازها ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد در جمع خبرنگاران در خصوص مصوبات شب گذشته شورای عالی استاندارد در خصوص خودرو گفت: در جلسه شب گذشته این شورا برای توقف تولید دو خودرو پژو 405 و پراید تصمیم‌گیری شد و زمان توقف قطعی آن به خودروسازها ابلاغ شد.

وی افزود: مقرر شد که تولید پراید از ابتدای مرداد 99 و پژو 405 GLX از ابتدای خرداد 96 متوقف شود. در عین حال اگر شرایط محیا بود خودروسازان خودروهای جدیدی را جایگزین این دو خودرو کنند.

پیروزبخت در خصوص توقف تولید سایر خودروهای قدیمی گفت: سازمان استاندارد طی شش ماه آینده گزارشی را به شورای عالی استاندارد ارائه خواهد کرد تا براساس آن برای توقف تولید سایر خودروهای قدیمی تصمیم‌گیری شود. نکته حائز اهمیت این است که در شرایط فعلی اقتصادی و تحریم‌ها نمی‌توانیم به یکباره حجم زیادی از تولید خودرو را موقف کنیم و باید این امر به صورت پلکانی صورت بگیرد. امیدواریم تا پایان سال یک جلسه دیگر شورای عالی استاندارد برگزار شود تا برنامه زمان‌بندی توقف خودروهای دیگر نیز اعلام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز