خبرگزاری کار ایران

معاون امور مسکن و ساختمان مطرح کرد؛

اتمام ۲۰۰ هزار واحد مسکونی مهر باقیمانده تا پایان امسال

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۹۸۰

معاون امور مسکن و ساختمان اظهار داشت: در مجموع حدود ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر در سراسر کشور باقیمانده که باید تکمیل و آماده سازی و تحویل متقاضیان شوند.

به گزارش ایلنا، محمود محمودزاده در مورد آخرین وضعیت واحدهای باقیمانده مسکن مهر را در سراسر کشور اعلام کرد و گفت: بر اساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی وزارتخانه راه و شهرسازی با همکاری استان ها، واحدهای مسکونی مهر باقیمانده تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

معاون امور مسکن و ساختمان ادامه داد: از زمان آغاز به کار آقای محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، ۴۸۴ هزار واحد مسکونی مهر باقیمانده در سراسر کشور وجود داشت که از سال ۹۷ تاکنون ۱۶۳ هزار واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

محمودزاده افزود: در مجموع حدود ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر در سراسر کشور باقیمانده که باید تکمیل و آماده سازی و تحویل متقاضیان شوند. از این تعداد، حدود ۸۰ هزار واحد مسکن مهر پروژه هایی هستند که کارهای فیزیکی دارند که این تعداد هم در شهرهای جدید و هم در سایر شهرها هستند همچنین حدود ۱۲۲ هزار واحد مسکونی نیز هستند که عملیات فیزیکی آنها به اتمام رسیده است و تنها از نظر خدمات زیربنایی مشکلاتی دارند که باید آماده سازی شده و تحویل متقاضیان شود.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: از عدد کل واحدهای مسکونی مهر باید واحدهای مسکونی خودمالک که طبیعتا وزارت راه و شهرسازی در مورد آنها مسئولیتی ندارد، حذف شوند و همچنین برخی پرونده های حقوقی که دستگاه قضا در مورد آنها تصمیم گیری می کند از کل پروژه ها خارج می‌شوند.

محمودزاده یادآور شد: بر اساس مصوبه دولت در سال ۹۴ و همچنین شورای مسکن در سال ۹۶ برخی از واحدهای مسکونی مهر که فاقد متقاضی بودند و همچنین واحدهای مسکونی مهر با کمتر از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی از مدار ساخت و ساز مسکن مهر خارج شده‌اند.

وی مسئولیت وزارت راه و شهرسازی را در خصوص واحدهای مسکونی مهر متعلق به تعاونی ها و تفاهم نامه های سه جانبه عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز