خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر مدیریت بحران سازمان راهداری در گفت‌وگو با ایلنا:

تمام محورهای منتهی به مناطق زلزله زده باز هستند/ هیچ خسارتی از راه‌های استان آذربایجان شرقی گزارش نشده‌است

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۶۶۱

مدیرکل دفتر مدیریت بحران سازمان راهداری با بیان اینکه هیچ گونه انسدادی در مسیرها و جاده‌های استان آذربایجان شرقی اعلام نشده است، گفت: اکیپ‌های راهداری در حال گشت زنی در استان و بازدید از پل ها و راه‌ها هستند و خوشبختانه تاکنون هیچ خسارتی گزارش نشده است.

محمد رودباری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره اخرین وضعیت مسیرها و محورهای مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: در حال حاضر خوشبختانه تمام محورهای منتهی به استان آذربایجان شرقی باز است و هیچ گونه انسدادی در مسیرها و جاده‌های این استان وجود ندارد.

وی با اشاره به ریزش کوه در سه مقطع از جاده‌های این استان گفت: ریزش کوه در سه مقطع در مسیر بستان آباد- میانه به سمت سرچم رخ داد که در همان ساعات اولیه اکیپ راهداری نسبت به بازگشایی و پاکسازی  مسیر اقدام کردند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران سازمان راهداری با بیان اینکه هیچ گونه انسدادی در مسیرها و جاده‌های استان آذربایجان شرقی اعلام نشده است، تاکید کرد: اکیپ‌های راهداری در حال گشت زنی در استان  و بازدید از پل ها  و راه‌ها هستند و خوشبختانه تاکنون هیچ خسارتی گزارش نشده است.

رودباری افزود: 200 دستگاه ماشین آلات راهداری در حال آماده باش هستند تا در صورت نیاز به محل مورد نظر اعزام شوند و اکیپ‌های راهداری از همان ابتدای وقوع زلزله به روستای ورنکش از روستاهای میانه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در حال حاضر استان‌های اطراف آذربایجان شرقی به عنوان روستاهای معین در حال آماده باش هستند تا در صورت نیاز به مناطق زلزله زده اعزام شوند.       

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز