خبرگزاری کار ایران

توسعه ظرفیت‌های ارتباطی به‌‌رغم تحریم‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۲۰۰

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: به رغم تحریم ها و شرایط سخت توانستیم در توسعه تمامی ظرفیت های ارتباطی کشور به ویژه ظرفیت شبکه انتقال، شبکه فیبرنوری و اینترنت پیشرفت های خوبی کسب کنیم.

به گزارش ایلنا به نقل از شرکت ارتباطات زیرساخت، حمید فتاحی اظهار کرد: امروز همه شئونات زندگی مردم اعم از سیاست، فرهنگ و اجتماع معطوف به فناوری اطلاعات است و تحول دیجیتال و انقلاب صنعتی چهارم در جهان نیز مبتنی بر این فناوری در حرکت است. این تحول زمانی در کشور اتفاق می افتد که زیرساخت وابسته های فنی و لازم آن، آماده و مهیا باشد.

وی یادآور شد: در سه سال اخیر شرکت ارتباطات زیرساخت به رغم تحریم ها و شرایط سخت توانسته در توسعه تمامی ظرفیت های ارتباطی به ویژه ظرفیت شبکه انتقال، شبکه فیبرنوری و اینترنت پیشرفت های خوبی را کسب کند.

فتاحی اضافه کرد: با توجه به نقش مهمی که شرکت ارتباطات زیرساخت در ایجاد و توسعه زیرساخت های ارتباطی کشور به عهده دارد باید تلاش کنیم علاوه بر ارتقای کیفی و کمی خدمات، با ارتقا بهره وری و اثربخشی فعالیت هایمان تمامی ارائه دهندگان مجاز خدمات در بخش ICT کشور را مجاب به استفاده از پتانسیل و خدمات شبکه زیرساخت ارتباطی کشور کنیم.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت افزود: نیروی انسانی به عنوان رکن اساسی، عامل تاثیرگذاری است و باید فعالیت بیشتری در حوزه نیروی جوان شرکت ارتباطات زیرساخت و انتخاب افراد کارآمد در سطوح مدیریتی صورت پذیرد. از این رو انتظاری که از جوانان می رود نوآوری در عرصه فعالیت های روزمره شرکت زیرساخت و همچنین سبد سرویسها و خدمات آن است. چرا که ما با توجه به ظرفیت و پتانسیل های موجود به نگاه های نو و خلاقانه نیازمندیم.

فتاحی گفت: از پایان سال ۹۶ تاکنون حدود ۱۲۴ انتصاب در شرکت ارتباطات زیرساخت صورت گرفته که ۵۰ درصد از انتصابات مدیریتی از بین جوانان بوده و ما در این زمینه شاهد آمار خوبی هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز