خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار در فرودگاه های کشور؛

ویدئو کنفرانس کشوری شرکت فرودگاه‌ها راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۶۲۱

ویدئو کنفرانس کشوری شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در راستای خدمات‌رسانی به ستاد و فرودگاه‌ها راه اندازی شد.

به گزارش ایلنا، محمد امیرانی معاون عملیات هوانوردی در مراسم راه‌اندازی ویدئو کنفرانس کشوری شرکت فرودگاه‌ها گفت: اداره کل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور برای اولین بار توانست نرم افزاری را برای برقراری ارتباط ستاد با فرودگاه های کشور ایجاد کند.

وی تصریح کرد: نرم افزار فوق امکان برقراری ارتباط تصویری بین ستاد و فرودگاه ها و یا چندین فرودگاه با یکدیگر ، ارایه برنامه های آموزشی کوتاه مدت و غیره را فراهم می کند.

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ادامه داد: در روند بهره برداری از نرم افزار فوق، نقاط ضعف رفع خواهد شد تا مدیران ارشد و معاونان آنها در فرودگاه های کشور بتوانند از آن در جهت اجرای بهتر و بیشتر برنامه ها استفاده کنند.

در ادامه مراسم،  مجید یارندی مدیر کل اداره مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی شرکت با بیان اینکه ایجاد نرم افزار فوق در ستاد، موجب هماهنگی و تسریع در خدمات رسانی به فرودگاه ها در مواقع بحرانی و برقراری ارتباط دو سویه و چند سویه خواهد شد، گفت: در راستای ارتقای خدمات رسانی به ستاد و فرودگاه های کشور، نرم افزار ویدیو کنفرانس ایجاد شد.

وی افزود: این ویدئو کنفرانس با استفاده از امکانات زیر ساختی شبکه شرکت، امکان خوبی را برای مدیران فراهم می کند تا هماهنگی های لازم را در جهت پیشبرد اهداف فرودگاه ها و ستاد انجام دهند.

گفتنی است؛ نرم افزار فوق همزمان با ارایه نحوه آموزش برقراری اینترنت برای مدیران شرکت و معاونان آنان به طور رسمی آغاز به کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز