خبرگزاری کار ایران

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو:

آیین‌نامه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت برق در حال تدوین است

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۰۷۳

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو با تاکید بر اینکه در تلاش برای برقراری حمایت ویژه از شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت برق هستیم، گفت: در حال حاضر آیین‌نامه‌ای به منظور ارائه انواع حمایت‌های قانونی، مالی و اداری لازم از شرکت‌های دانش‌بنیان در دست تدوین است و این مهم تا پایان امسال به نتیجه خواهد رسید.

 به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت نیرو، محمدصالح اولیا در حاشیه بازدید از نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران، با اشاره به رشد چهار برابری حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در این رویداد بین‌المللی، گفت: با توجه به ماموریت معاونت تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی را برای آشنایی با توانمندی‌ این شرکت‌ها فراهم کرده است.

وی با اشاره به مسئولیت این معاونت به منظور فراهم‌سازی مکانیزم‌های لازم برای برقراری ارتباط شرکت‌های دانش‌بنیان با صنعت برق، افزود: اگر چه ارتباط مناسبی بین این بخش‌ها برقرار شده و شرکت‌های دانش‌بنیان حضور فعالی در وزارت نیرو دارند، اما درصدد تسهیل و تقویت هر چه بیشتر ارتباط شرکت‌های ‌دانش‌بنیان با صنعت برق هستیم.

اولیا با تاکید بر اینکه در تلاش برای برقراری حمایت ویژه از شرکت‌های دانش‌بنیان هستیم، ادامه داد: در حال حاضر آیین‌نامه‌ای به منظور ارائه انواع حمایت‌های قانونی، مالی و اداری لازم از شرکت‌های دانش‌بنیان در دست تدوین است تا این شرکت‌ها بتوانند به راحتی با مجموعه وزارت نیرو و صنعت برق در تعامل باشند و محصولات خود را عرضه کنند.

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو با تاکید بر اینکه آیین‌نامه حمایت از شرکت‌‌های دانش‌بنیان صنعت برق با همکاری شرکت ساتکاب در دست تدوین است، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، این آیین‌نامه تا پایان امسال به نتیجه خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز