خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری:

۱۰۰ مجوز جدید برای پروازهای اربعین صادر شد/ افزایش پروازها به ۱۴۸۳ سورتی

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۳۲۷

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور حدود ۱۰۰ مجوز جدید برای پروازهای فوق العاده اربعین خبر داد.

به گزارش ایلنا،  سخنگو و مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از صدورحدود ۱۰۰ مجوز جدید پرواز فوق العاده اربعین خبر داد و گفت: با این حساب تعداد مجوزهای صادر شده برای اربعین از هزار و ۳۸۵ مجوز به هزار و ۴۸۳ مجوز پرواز رسیده است.
 
وی ادامه داد: این مجوزها برای ۱۱ شرکت داخلی و هواپیمایی العراقیه عراق صادر شده است.
 
جعفرزاده با اشاره به توافق ایرلاین ها برای ثابت نگه داشتن قیمت پرواز اربعین نسبت به سال گذشته گفت: طبق توافق شرکت های هواپیمایی، بلیط پرواز دو طرفه تهران-نجف-تهران و تهران-بغداد-تهران دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و پرواز مشهد-نجف-مشهد و مشهد-بغداد-مشهد دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده است.
 
وی افزود: همچنین قیمت بلیط یکطرفه میان تهران، نجف و بغداد یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و میان مشهد، نجف و بغداد یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. قیمت بلیط سایر شهرستان ها نیز مانند بلیط از مبدا تهران است، اما بلیط دو طرفه در مسیر کرمانشاه-نجف-کرمانشاه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.
 
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در انتها با اشاره به نظارت این سازمان بر بازار بلیط پروازهای اربعین و برخورد با تخلف های احتمالی گفت: امکان اصالت سنجی این بلیط ها بر روی سایت سازمان هواپیمایی کشوری و سایت انجمن شرکت های هواپیمایی وجود دارد. همچنین زائران در صورت مشاهده تخلف می توانند این مساله را از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.cao.ir پیگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز