خبرگزاری کار ایران

باقرجوان:

رکورد جابه‌جایی مسافر کشور در ایام اربعین امسال شکسته شد/ بازگشت زائران به شهرهای مقصد بدون نیاز به انجام سفرهای دو مرحله‌ای

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۲۹۹

مدیرکل حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه «در روز بیست و ششم مهرماه ۲۲۶ زائر از مرز مهران وارد کشور شدند» گفت: در آن روز ۳۶۰۰ سرویس برای انتقال زائران به مقاصد مختلف انجام گرفت و رکورد جابجایی مسافر در یک روز شکسته شد.

به گزارش ایلنا،‌داریوش باقرجوان که هم اکنون در مرز مهران حضور دارد  با اشاره به وضعیت جابه‌جایی زائران اربعین حسینی(ع) در ایام بازگشت اظهار داشت: بیست و ششم مهرماه روز اوج بازگشت زائران اربعین حسینی با احتساب ۲۲۶ هزار زائر به کشور بود که در همان روز ۳۶۰۰ سرویس از پایانه برکت به مقاصد انجام گرفت و رکورد جابه‌جایی مسافر در کشور شکسته شد.
 
وی افزود: تا پیش‌ از این بالاترین رکورد در پایانه‌های ۴ گانه تهران حد اکثر ۲۲۰۰ سرویس در روز بوده است که در اربعین امسال به همت دست اندرکاران راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ستاد، استان‌ها، تشکل‌ها و رانندگان ناوگان حمل‌ونقل مسافر کشور شکسته شد.
 
مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تصریح کرد: با توجه به همکاری مطلوب زائران و تامین ناوگان مورد نیاز در قالب برنامه‌ریزی و زمان‌بندی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، نیازی به دومرحله‌ای شدن سفر بازگشت زائران نشد و طبق برنامه، تمام زائران از پایانه به مقاصد خود منتقل شدند.  
 
باقرجوان با اشاره به عملکرد ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای در خصوص بازگشت زائران تا ساعت ۲۴ روز گذشته گفت: در شبانه روز گذشته ۲۰۷ هزار زائر از مرز مهران وارد کشور شدند که ۴۵ درصد آنها به وسیله ۳ هزار سرویس ناوگان عمومی جاده‌ای جابجا شدند.
 
وی خاطرنشان کرد: طبق آمار واصله میزان تقاضا در مرزهای شلمچه، چذابه و خسروی نسبت به سال گذشته رشد بالایی داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز