خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد:

صدور ۱۴۸۰ مجوز پرواز و تامین ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۲۹۴

وزیر راه و شهرسازی گفت: برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی راه آهن با افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت، امکان جا به جایی ۴۴۵ هزار نفررا فراهم کرد، ۱۴۸۰ همچنین مجوز پرواز از ۱۲ فرودگاه کشور صادر شده است و ۱۱ هزار اتوبوس در مزرهای چهارگانه حضور یافتند.

به گزارش ایلنا، محمد اسلامی در صفحه اینستاگرام شخصی خود با اشاره به وظیفه وزارت راه و شهرسازی در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی نوشت: رفتن به زیارت سید و سالار شهیدان با پیاده‌روی در اربعین یک توفیق عظیم و وصف ناپذیر است که عاشقان کام تشنه خویش را با وصال به معشوق سیراب می‌کنند.
 
وی افزود: وظیفه وزارت راه و شهرسازی خدمت رسانی به زائران عزیز و فراهم ساختن زمینه سفرهای زائران امام حسین (ع) توفیقی برای مجموعه کارکنان این وزارتخانه است.
 
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه «هماهنگی، همراهی، یکدلی و یکپارچگی دستگاه‌های ذی ربط در ستاد مرکزی اربعین مشخصه بارز سفرهای اربعین امسال بود.» گفت: از تمامی نقش آفرینان سفرهای اربعین امسال قدردانی می‌کنم و خدمات و تلاش‌های بی‌دریغ اصناف و تشکل‌های صنفی بخش حمل‌و‌نقل و رانندگان زحمتکش، فعالان حوزه ریلی و هوایی را که بسیجی وار و عاشقانه به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در این روزها خدمت کردند، ستودنی بود.
 
اسلامی یادآور شد: راه آهن با افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت، امکان جا به‌جایی ۴۴۵ هزار نفررا فراهم کرد، ۱۴۸۰ مجوز پرواز از ۱۲ فرودگاه کشور صادر شده است و ۱۱ هزار اتوبوس در مزرهای چهارگانه حضور یافته اند.
 
وی در ادامه بیان داشت: افزایش ظرفیت راه‌های مواصلاتی، گسترش ظرفیت پایانه‌های مرزی، افزایش پارکینگ خودروهای شخصی و بسیج و مدیریت ناوگان حمل‌و‌نقل عمده اقدامات انجام شده وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای برای سفرهای اربعین امسال بود.
 
وزیر راه و شهرسازی در پایان تصریح کرد: بسیج امکانات تا پایان سفر زائران ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز