خبرگزاری کار ایران

بررسی قرارداد توسعه ۴ میدان‌ نفتی در نشست هیئت عالی نظارت بر منابع نفتی

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۰۹۰

قراردادهای طرح توسعه و بهره‌برداری از میدان‌های نفتی آبان، پایدار غرب، سپهر و جفیر در سیزدهمین نشست هیئت عالی نظارت بر منابع نفتی بررسی و ارزیابی شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت نفت، در اجرای مفاد بند «۳» ماده «۴» قانون اصلاح قانون نفت مصوب ۹۰/۳/۲۲ (۲۲ خردادماه ۹۰) مجلس شورای اسلامی، سیزدهمین نشست هیئت عالی نظارت بر منابع نفتی با حضور محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور، فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارائی، عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی، غلامرضا تاجگردون، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، بیژن زنگنه، وزیر نفت، مسعود کرباسیان، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و محسن پاکنژاد، معاون نظارت بر منابع هیدروکربوری وزیر نفت روز چهارشنبه (۲۴ مهرماه) برگزار و قرارداد طرح توسعه و بهره‌برداری میدان‌های نفتی آبان، پایدار غرب، سپهر و جفیر بررسی و ارزیابی شد.

در این نشست پس از بررسی و ارزیابی متن، حجم مالی، تعهدها، مقدار محصول و زمان اجرای قراردادهای توسعه میدان‌های یادشده، امضای قراردادها را در جهت صیانت از تولید و عواید حاصل از انفال عمومی دانست و امکان اجرای آنها را تایید کرد.

بر اساس این گزارش، نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی نظام در حوزه نفت و گاز، نظارت بر اجرای سیاست‌های راهبردی و برنامه‌های مصوب وزارت نفت در فرآیند صیانت از منابع نفت و گاز و نظارت بر قراردادهای مهم نفت و گاز بخشی از وظایف هیئت عالی نظارت بر منابع نفتی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز