خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل پست اول بیان کرد:

ایجاد شبکه تعاملی برای فعالان حوزه پست کشور/15 درصد خدمات پستی در اختیار شرکت ملی پست است

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۸۴۵

مدیرعامل پست اول گفت: ظرفیت پست در کشور رقمی نزدیک به 20 هزار میلیارد تومان است که حداکثر 15 درصد آن در اختیار اداره پست است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در مراسم آغاز به کار اولین اپراتور پست بخش خصوصی کشور کرباسیان مدیرعامل پست اول با اشاره به استراتژی این مجموعه با عنوان اولین برند بخش خصوصی در حوزه پست گفت: این اپراتور در نظر دارد شبکه‌ای را به وجود بیاورد تا شرکتهای پستی با استفاده از آن بتوانند با کمک سایر اعضای شبکه کم و کاستی‌های خود را از بین ببرند و خدمات بهتری ارائه دهند بر همین اساس تاکنون 30 شرکت به این شبکه پیوسته‌اند تا با ایجاد شبکه فراپست با یکدیگر مذاکره و تعامل کنند.

وی ادامه داد: هدف دیگر این است که از نظر نرم‌افزاری و اتصال به سازمان تنظیم مقررات فضایی فراهم شود تا هم پاسخگوی این سازمان باشیم و هم حق دولت پرداخت شود. در سالهای قبل هیچوقت بستری برای ساماندهی و ثبت و ضبط خدمات پستی وجود نداشت که اکنون ما به دنبال فراهم کردن این بستر هستیم.

مدیرعامل پست اول با بیان اینکه حریم خصوصی برای این مجموعه از اهمیت بسزایی برخوردار است، گفت: نرم‌افزاری را آماده کردیم تا هر فعال پستی بتواند به ما متصل شود و ما نیز جزئیات آن را برای رکلاتوری ارسال کنیم. البته حریم خصوصی داده‌ها به طور کلی رعایت می‌شود و حتی خودمان هم نمی‌دانیم که چه کسی چه چیزی را برای کسی ارسال می‌کند. علاوه بر آن شرکتها می‌توانند فرآیندهایی نظیر قبول، جمع‌آوری، آماده‌سازی و ارسال را به شکل تعاملی با یکدیگر انجام بدهند که این امر سبب کاهش مصرف سوخت و دیگر هزینه‌ها خواهد شد.

وی تصریح کرد: سیاست ما تعامل و استفاده از مزایای دیگر فعالان این حوزه است و ما خودمان را رغیب فعالان پستی نمی‌دانیم.

کرباسیان افزود: ظرفیت پست در کشور رقمی نزدیک به 20 هزار میلیارد تومان است که حداکثر 15 درصد آن در اختیار اداره پست است. طبق آمار شهرداری، روزانه 20 هزار تن بار از شهر تهران خارج می‌شود که وزن اغلب آنها کمتر از 30 کیلوگرم است که می‌توانند از طریق پست ارسال شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز