خبرگزاری کار ایران

آماده‌باش تیم‌های عملیاتی صنعت آب و برق در پایانه مرزی خسروی

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۳۹۴

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو، از آماده‌باش تیم‌های عملیاتی صنعت آب و برق کشور در پایانه مرزی خسروی خبر داد.

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، "میثم جعفرزاده" با اشاره به اینکه تاکنون حدود ۴۰۰ هزار بطری آب ۵۰۰ سی‌سی بین زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی خسروی توزیع شده است، افزود: سه دستگاه بسته‌بندی آب شرب با ظرفیت هر کدام ۸۰۰۰ بسته به ابعاد ۳۰۰ سی‌سی در حال تولید آب بوده و ۱۵ تانکر آبرسانی در مرز خسروی و شهر قصر شیرین در حال فعالیت است.

وی با بیان اینکه خدمات آب و فاضلاب در تمامی پایانه‌ها، پارکینگ‌ها و موکب‌ها در حال انجام است، گفت: علاوه بر اقدامات انجام شده، یک دستگاه یخچال سیار نیز با ظرفیت ۴۰ هزار بطری ۵۰۰ سی‌سی و دو مخزن ذخیره آب خنک با ظرفیت 10 هزار بطری آب ۵۰۰ سی‌سی در نقطه صفر مرزی مستقر شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو خاطرنشان کرد: ذخیره آب برای روزهای آینده به میزان کافی انجام شده است.

جعفرزاده در رابطه با اقدامات انجام شده در حوزه برق گفت: هم ‌در بخش فوق توزیع و هم در بخش توزیع برای پایداری شبکه، فعالیت‌های مختلفی انجام شده و در این بخش نیز شرایط پایدار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز