خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا در گفت‌وگو با ایلنا:

حضور شرکت قالب‌های صنعتی سایپا در نمایشگاه صنعت

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۵۰۷

مدیرعامل قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا گفت: طراحی و ساخت قالب‌های فلزی بدنه خودرو ( کلیه قطعات بدنه خودرو در تمام سایزها) طراحی و ساخت ماشین‌های فرز CNC تا سایز دروازه‌ای با میز 4 متری و طراحی و ساخت ماشین‌های مخصوص براده برداری و فرمینگ خطوط تولید در صنایع خودرو از اقدامات این شرکت است.

مجید رمضانی مدیر عامل قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با اشاره به سال رونق تولید ملی و رفع نیازهای کشور از دیگر کشورها گفت: با توجه به اهمیت نمایشگاه صنعت و حضور شرکت‌های خارجی و داخلی در این نمایشگاه شرکت قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا برای عرضه توانمندی‌های خود در حوزه قالب‌های صنعتی به خصوص در حوزه توربین و پمپ در این رویداد بین‌المللی شرکت کرد.

وی ادامه داد: در بازدیدی که سرپرست صنایع وزارت صمت از غرفه این مجموعه داشتند ضمن ابراز رضایت از روند داخلی سازی در این بخش عملکرد این شرکت را قابل قبول ارزیابی کردند.

رمضانی با اشاره به تولیدات این شرکت گفت: علاوه بر موظفی این شرکت که طراحی ساخت و تولید قالب‌های فلزی بدنه خودرو در تمامی سایزها است امسال ما طراحی و ساخت ماشین‌های براده برداری مخصوص خط تولید خودرو را عرضه کردیم ضمن آنکه این شرکت طراحی و ساخت پمپ‌های میعانات پالایشگاه‌ها را نیز برای اولین بار در کشور انجام داده‌ است.

وی ادامه داد: مهندسان این شرکت موفق شدند طراحی و ساخت و تولید گیربکس نیروگاه‌های بادی را نیز انجام دهند و اکنون تولیدات این شرکت در نیروگاه منجیل استفاده می‌شود همچنین در بحث لوکوموتیو و ابزار دقیق نیز تولیدات خود را به نمایش گذاشته‌ایم.

رمضانی تصریح کرد: با توجه به سال رونق تولید ملی این شرکت از تمامی امکانات بالفعل و بالقوه خود برای رفع نیازهای قالب‌های فلزی کشور استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز