خبرگزاری کار ایران

معاون بورس تهران:

ششمین عرضه اولیه بورس تهران انجام شد/ با عرضه سهام این شرکت ۱۵ هزار میلیارد ریال به ارزش بازار اضافه می‌‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۷۲۸

معاون بورس تهران گفت:شرکت‌ها باید توجه داشته باشند که اطلاعات درست از خود ارائه دهند و اطلاعات در حال حاضر شرکت را اطلاع‌رسانی کند چرا که در غیر این صورت قیمت سهام آن تحت تاثیر اطلاعات غیرواقعی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، مجید نوروزی در مراسم عرضه اولیه یک شرکت فولادی در بورس تهران با بیان اینکه فولاد کویر ۵۳۳مین شرکت در بازار دوم اوراق بهادار در تهران ثبت شد، اظهار داشت: با ورود این شرکت ۲۴۰ میلیارد تومان سرمایه عرضه می‌شود و با توجه به ارزش گذاری آن ۱۵ هزار میلیارد ریال به بازار اضافه خواهد شد.

نوروزی ادامه داد: این شرکت توانست تعهدات خود را انجام دهد و امروز عرضه اولیه صورت می‌پذیرد.

وی تاکید کرد: شرکت‌ها باید توجه داشته باشند که اطلاعات درست از خود ارائه دهند و اطلاعات در حال حاضر شرکت را اطلاع‌رسانی کند چرا که در غیر این صورت قیمت سهام آن تحت تاثیر اطلاعات غیرواقعی قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: تمام اطلاعات ارائه شده باید منطبق با اطلاعات کدال باشد و شرکت‌ها از اعلام برنامه‌هایی که در دستور کارشان است و در آینده قرار است به اجرا برسد خودداری کنند.

در ادامه مراسم احمد خوروش مدیر عامل شرکت فولاد کویر با بیان اینکه در راستای افزایش شفاف‌سازی وارد بازار سرمایه شدیم و سهامداران را جزو خانواده خود می‌دانیم، گفت: در سال ۸۲ این شرکت شروع به کار کرد و اولین تولید آن در سال ۸۶ وارد بازار شد و در آن مقطع با ظرفیت ۳۵۰ هزار تن فعالیت خود را در بازارهای داخلی آغاز کردیم.

وی ادامه داد: در سال ۹۵ توانستیم از رکورد اسمی در بازار که ۹۰۰ هزا رتن بود عبور کنیم و ظرفیت تولید به ۹۳۹ هزار تن رسید.

مدیرعامل این شرکت فولادی با بیان اینکه از سال ۹۵ وارد صادرات شدیم گفت: در شش ماه اول امسال ۱۶۷ هزار تن صادرات داشتیم که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۰۰ درصد افزایش یافت و در حال حاضر به ۲۵ کشور دنیا محصول فولادی صادر می‌کنیم.

وی تاکید کرد: ارزش صادرات سال ۹۸ حدود ۸۰ میلیون دلار بود که تمام ارز صادراتی را به سامانه بانک مرکزی برگرداندیم.

خوروش  با بیان اینکه به زودی مجتمع فولادی کویر به شبکه ریلی می‌پیوندد گفت: با شرکت راه‌آهن قراردادی مبنی بر ساخت مسیر ریلی برای اتصال به شبکه ریلی منعقد کردیم و از این پس می‌توانیم بخشی از بار را با قطار جابجا کنیم.

وی با تاکید بر اینکه استراتژی ما در مجموعه جلوگیری از خام فروشی است گفت: تولید جبهه اول اقتصاد است در شرایط تحریم با توجه به بازار داخل تمرکزمان بر روی کشورهای همسایه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز