خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات رئیسه اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان:

به دنبال اتصال شرکت‌های ایرانی و آلمانی هستیم/ مسائل مربوط به اینستکس پیچیده است

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۳۵۶

رئیس هیات رئیسه اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان گفت: مسائل مربوط به اینستکس پیچیده است اما مدیریت این شرکت بر عهده یک دیپلمات قدیمی آلمانی به نام میشائیل بوک است از این رو در صورت بهره‌برداری از منافع اینستکس اولین بهره‌مندی آن به اعضای اتاق ایران و آلمان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباسعلی قصاعی با بیان اینکه این دومین جلسه‌ برای بررسی آینده اقتصاد ایران تشکیل می‌شود، گفت: اولین جلسه در ماه رمضان برگزار شد که در آن جلسه هم مسائل اقتصادی مشترک مورد بحث قرار گرفتند. به زودی مجمع عمومی اتاق ایران و آلمان برگزار می‌شود تا در آ‌ن جلسه تصمیم‌های مهمی را بگیریم.

وی افزود: اتاق بازرگانی ایران و آلمان بسیار فعال و پویا است و اعضای هیات مدیره آن به خوبی با یکدیگر در تعامل و همکاری هستند.

رئیس هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران و آلمان با اشاره به نمایشگاه‌هایی که در کشور آلمان برگزار می‌شود، گفت: تجار ایرانی برای بازدید از این نمایشگاه‌ها از طریق اتاق بازرگانی ایران و آلمان اعزام می‌شوند آنها برای نمونه در نمایشگاه تجهیزات پزشکی، نمایشگاه ماشین آلات مونیخ، نمایشگاه صنعتی هانوفر و چند نمایشگاه مهم دیگر شرکت می‌کنند. اتاق بازرگانی ایران و آلمان در این زمینه بسترسازی می‌کنند ما همچنین جوانان مستعد و علاقمند را آموزش می‌دهیم تا با این اتاق همکاری کنند.

قصاعی با بیان اینکه اتاق بازرگانی ایران و آلمان امروز بیش از دو هزار عضو دارند گفت: در هر ماه 17 تا 18 نفر به اعضای اتاق اضافه می‌شود.

رئیس هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران و آلمان با بیان اینکه احتمال می‌دهم در میان اعضای رسمی اتاق شکایت و گلایه‌هایی وجود داشته باشد گفت: از آنها می‌خواهیم تا مسائل خود را با مدیرعامل مطرح کنند و در اولین فرصت مورد بررسی قرار گیرند. قطعا مشکلات موجود از این طریق حل و فصل می‌شوند.

وی با بیان اینکه اتاق ایران و آلمان پس از اتاق ایران و هند بزرگترین اتاق مشترک کشور است، گفت: این نشان از اهمیت و گستردگی کار ما دارد. این اتاق با تمام تجاری را که قصد سفر به آلمان را دارند همکاری می‌کند و کارهای رزرواسیون و ویزای آ‌نها را انجام می‌دهد ما حتی از راهنمای تور استفاده نمی‌کنیم و اعضای درجه یک اتاق تجار را در سفر به آ‌لمان همراهی می‌کنند. اتاق تلاش می‌کند تا شرکت‌های ایرانی و آلمانی را به یکدیگر متصل کند.

وی با اشاره به  ثبت شرکت اینستکس به عنوان یک صندوق برای تبادلات تجاری ایران و اروپا گفت: مسائل مربوط به اینستکس پیچیده است اما مدیریت این شرکت بر عهده یک دیپلمات قدیمی آلمانی به نام میشائیل بوک است از این رو در صورت بهره‌برداری از منافع اینستکس اولین بهره‌مندی آن به اعضای اتاق ایران و آلمان می‌رسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز