خبرگزاری کار ایران

رئیس شوراهای حل اختلاف قوه قضائیه:

کاهش تشریفات قانونی با تشکیل شوراهای حل اختلاف

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۳۲۰

رئیس شوراهای حل اختلاف قوه قضائیه گفت:حوز‌ه‌های مختلف قوه مکلف شدند به منظور قطع وابستگی کشور به کشورهای دیگر تمام نیروی خود را بر روی حمایت از اشتغال و تولید متمرکز کنند. این امر مورد تاکید ریاست قوه قضائیه است و بر اساس تدابیر ایشان ما تمام توان از تولید و اشتغال دفاع خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در مراسم امضای تفاهم‌نامه تشکیل شوراهای حل اختلاف ویژه واحدهای صنعتی و تجاری که در وزارت صمت در حال برگزاری است، حجت‌الاسلام حکمت‌علی مظفری رئیس شوراهای حل اختلاف قوه قضائیه گفت: یکی از دغدغه‌های نظام توجه ویژه و حمایت قاطع قوه قضائیه از تولید و اشتغال است و بر همین اساس بخش‌های مختلف این قوه در تعامل با سایر قوا این موضوع را پیگیری می‌کنند.

مظفری ادامه داد: حوز‌ه‌های مختلف قوه مکلف شدند به منظور قطع وابستگی کشور به کشورهای دیگر تمام نیروی خود را بر روی حمایت از اشتغال و تولید متمرکز کنند. این امر مورد تاکید ریاست قوه قضائیه است و بر اساس تدابیر ایشان ما تمام توان از تولید و اشتغال دفاع خواهیم کرد.

وی با اشاره به امضای این تفاهم‌نامه و لزوم استقرار هر چه سریعتر شوراهای حل اختلاف گفت: برخی از اختلافات در این حوزه به ارتباطات واحدهای تولیدی با مجموعه‌های بیرونی برمی‌گردد که به دلیل وجود تشریفات قانونی رسیدگی به آنها به تعویق می‌افتد بر همین اساس در مجموعه‌های تخصصی و کارشناسی و در تعامل میان صنعتگران با قوه قضائیه تلاش خواهد شد که در فضای آرام و به دور از مسائل روانی این مشکلات حل و فصل شود. تشکیل شوراهای حل اختلاف ویژه واحدهای تولیدی گام موثری از سوی قوه قضائیه برای صیانت از تولید است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز