خبرگزاری کار ایران

عضو عالی شورای حل اختلاف سه قوا بیان کرد:

یارانه پنهان باید به یک چهارم برسد

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۶۸۴

عضو هیات عالی حل اختلاف سه قوا گفت: سالانه بیش از یک تریلیون و 300 هزار میلیارد تومان یارانه پنهان پرداخت می‌شود که این رقم در کشور همسایه غربی ما صفر است. دولت و مجلس باید با همکاری یکدیگر حداقل این عدد را به یک‌چهارم برسانند تا اقتصاد کشور ضربه نبیند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محمد حسن ابوترابی‌فرد عضو هیات عالی حل اختلاف سه قوا در نشست دومین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت خودرو  با اشاره به اهداف دشمن و تحریم کشور گفت: دشمن به دنبال این بود که در سال 97 با اعمال تحریم‌ها، صنعت کشور را در شوک ببرد و در سال 98 رکود و تعطیلی صنایع شدت بیشتری به خود بگیرد هر چند ما در روزهای اول شاهد موفقیت آنها در این حوزه بودیم اما اکنون تمام آمارها حکایت از جهش در تولیدات حوزه‌های مختلف دارد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به بازدید خود از کارخانه سایپا گفت: این مجموعه نیز پس از یک دوران رکود شاهد جهش معناداری در تولید است و بنا بر گزارش مدیران تا پایان سال تولیدات این مجموعه به 540 هزار دستگاه خواهد رسید. امروز ما توانسته‌ایم به معنای واقعی تهدیدها را تبدیل به فرصت کنیم.

وی با اشاره به صحبت‌های وزیر صمت در خصوص نیاز به تامین مالی گفت: این که آقای رحمانی گفتند ما به منابع مالی زیادی نیاز نداریم و فقط سرمایه در گردش می‌خواهیم به معنی این است که در سالهای قبل سرمایه‌گذاری مناسبی انجام شده است. منابع همیشه محدود هستند و مهم این است که سیاست‌گذاران کشور منابع را به سمتی هدایت کنند که اثرگذار و مولد باشد.

وی افزود: سالانه بیش از یک تریلیون و 300 هزار میلیارد تومان یارانه پنهان پرداخت می‌شود که این رقم در کشور همسایه غربی ما صفر است. دولت و مجلس باید با همکاری یکدیگر حداقل این عدد را به یک‌چهارم برسانند تا اقتصاد کشور ضربه نبیند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز