خبرگزاری کار ایران

جمشید انصاری خبر داد:

پیگیری جدی ایجاد منطقه آزاد تجاری در کردستان

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۱۸۶

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: با توجه به تاثیر منطقه آزاد بر اقتصاد کردستان، پیگیری ایجاد این منطقه باید در مهمترین برنامه‌های مسئولان این استان قرار گیرد و با جدیت پیگیری شود.

به گزارش ایلنا، جمشید انصاری امروز پنجشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان کردستان با تاکید بر تاثیر منطقه آزاد بر اقتصاد استان، از مدیران اجرایی خواست این پروژه را جزو طرح‌های مهم اقتصادی استان قرار داده و آن را با جدیت پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه انجام بسیاری از کارها در کشور نیازمند پیگیری است، اضافه کرد: اگر روحیه پیگیری نداشته باشیم و ناامید شویم کارها به نتیجه نمی‌رسد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور افزود: دستگاه‌های ملی برای اجرای پروژه‌های منطقه‌ای خود، اعتبارات خوبی در اختیار دارند که دستگاه‌های استانی باید اهتمام ویژه‌ای برای جذب سهم استان از این اعتبارات داشته باشند.

انصاری در بحث پروژه‌های راهسازی استان ضمن ابراز امیدواری نسبت به اتمام قطعه صلوات آباد جاده سنندج - همدان، پیشنهاد کرد پروژه بهسازی و تعریض جاده زریوار تا مرز باشماق به صورت پروژه جداگانه تعریف شود چون اجرای این پروژه برای دسترسی به منطقه آزاد ضروری است.

وی در ادامه جدیت مدیران استان کردستان در پیگیری تخصیص اعتبارات لازم برای اتمام پروژه سدهای سیازاخ و چراغ ویس را ضروری دانست و یادآور شد: در زمینه اجرای پروژه های بوم گردی از تجربیات موفق استان یزد که رویکردی درآمدزا دارند، در دیگر استان‌ها از جمله کردستان استفاده شود.

در این جلسه، ۱۷ پروژه اولویت‌دار اقتصادی استان کردستان که بیشترین تعداد آنها در حوزه کشاورزی تعریف شده است، مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز