خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل راه‌آهن مطرح کرد:

آغاز پیش‌فروش بلیت قطارهای اربعین از سوم مهرماه/ جزئیات مسیرهای ریلی جدید برای زائران حسینی/ اعلام بلیت قطارهای اربعین

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۵۰۲

مدیرعامل راه‌آهن اظهار داشت: از نظر تعداد قطارها 43 درصد و از نظر ظرفیت ایجاد شده در صندلی‌ها 47 درصد نسبت به اربعین سال گذشته افزایش ظرفیت داریم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، سعید رسولی مدیر عامل شرکت راه‌آهن در نشست خبری امروز با اشاره به برنامه‌های راه‌آهن برای برگزاری سفرهای اربعین از طریق ریل اظهار داشت: پیش فروش بلیت قطارهای اربعین از ساعت 10 صبح چهارشنبه سوم مهرماه آغاز می‌شود و علاقمندان می‌توانند هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی نسبت به خرید بلیت قطار اقدام کنند.

وی با اشاره به امکانات در نظر گرفته شده برای برگزاری سفرهای اربعین گفت: پیش بینی کرده‌ایم روزانه 54 رام قطار در 10 روز زائران اربعین را به مقاصد اهواز و کرمانشاه جابجا کند که مجموعا 858 رام قطار در این 10 روز برای جابجایی زائران فعال خواهند بود.

رسولی با تاکید بر عدم افزایش قیمت بلیت قطار در ایام اربعین گفت: ظرفیت ایجاد شده برای علاقمندان به سفر ریلی اربعین 436 هزار صندلی است که در ایام پیک سفر اربعین یعنی 15 تا 30 مهرماه اقدام به جابجایی زائران می‌کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره افزایش تعداد قطارها در ایام اربعین نسبت به سال گذشته گفت: از نظر تعداد قطارها 43 درصد و از نظر ظرفیت ایجاد شده در صندلی‌ها 47 درصد نسبت به اربعین سال گذشته افزایش ظرفیت داریم.

مدیرعامل راه‌آهن از راه‌اندازی مسیرهای جدید ریلی در اربعین خبر داد و گفت: مسیر ریلی تهران – همدان، قم – خرمشهر، قم – کرمانشاه، اهواز – شلمچه و اصفهان – کرمانشاه از مسیرهای جدید ریلی برای زائران اربعین است.

وی گفت: همچنین دو مسیر جدید ریلی زاهدان – کرمانشاه و زاهدان – خرمشهر برای جابجایی زائران پاکستانی راه‌اندازی شده است.

رسولی با تاکید بر موضوع افزایش رفاه زائران اربعین حسینی گفت: تمام تلاش خود را برای تامین رفاه مسافران ریلی زائران اربعین که قصد سفر از طریق قطار را دارند می‌کنیم.

رسولی همچنین با اشاره به قیمت بلیت‌های مسیر زائران اربعین حسینی گفت: قیمت بلیت قطار چهار تخته در مسیرهای مشهد – خرمشهر 272 هزار تومان، قیمت بلیت شش تخته مشهد – خرمشهر 192 هزار تومان، قیمت بلیت چهار تخته قطار تهران – خرمشهر 153 هزار تومان، قیمت بلیت چهار تخته تهران – کرمانشاه 195 هزار تومان، قیمت بلیت شش تخته تهران – کرمانشاه 70 هزار تومان، قیمت بلیت چهار تخته مشهد – همدان 200 هزار تومان و قیمت بلیت قطار اتوبوسی تهران – همدان 47 هزار تومان نرخ‌گذاری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز