خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره بازار متشکل ارزی در گفت‌وگو با ایلنا:

آتش سوزی ساختمان بازار متشکل ارزی عمدی نبود/ هیچ اسنادی از بین نرفت

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۰۶۸

عضو هیات مدیره بازار متشکل ارزی اظهار داشت: این آتش سوزی در بخش و اتاق حسابداری رخ داده است و خوشبختانه نه اسناد و نه کامپیوتری از بین نرفته است.

شهاب قربانی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره علت آتش سوزی ساختمان بازار متشکل ارزی اظهار داشت: طبق اعلام ماموران آتش نشانی علت این آتش سوزی اتصالی برق بوده است و خوشبختانه آتش سوزی جزئی بوده و آسیب جدی به ساختمان وارد نیامده است.

وی افزود: این آتش سوزی در بخش و اتاق حسابداری رخ داده است و خوشبختانه نه اسناد و نه کامپیوتری از بین نرفته است. فقط دود حاصل از این اتش سوزی وسیع بوده به همین دلیل در تصاویر منتشر شده احساس می‌شود آتش سوزی وسیعی در ساختمان رخ داده است.

عضو هیات مدیره بازار متشکل ارزی با رد شایعاتی مبنی بر تعمدی بودن این آتش سوزی در راستای اعتراض به فعالیت باراز متشکل ارزی ادامه داد: اگر آتش سوزی تعمدی بود ماموران آتش نشانی این موضوع را اطلاع می‌دادند و طبق گزارش آتش نشانی عمدی در کار نبوده است.

 قربانی با اشاره به آخرین وضعیت فعالیت بازار متشکل ارزی گفت: در حال حاضر بیش از 100 نفر عضو این بازار شده اند و تست گرم آن در بازار انجام شده است.

وی با بیان اینکه بازار متشکل ارزی که شروع به کار شود قیمت روزانه ارز در داخل کشور مشخص خواهد شد، گفت: فعالیت بازار متشکل ارزی به طور قطع به استمرار ثبات قیمت ارز در کشور کمک می کند.

عضو هیات مدیره بازار متشکل ارزی با اشاره به ثبات بازار ارز در کشور اظهار داشت: طبق گفته‌ها و گزارش‌های آقای همتی خوشبختانه در تامین ارز مشکلی وجود ندارد و منابع بانک مرکزی با کسری مواجه نیستند و هر زمان که در بازار احساس نیاز شده به خوبی توانسته اند به تقاضاهای موجود پاسخ دهند.     

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز