خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

با عدم توجه به بخش خصوصی دیگر نیازی به آمریکا و اسرائیل نداریم

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۶۱۲

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: برخوردهای اخیر قوه قضائیه در راستای شفاف‌سازی و مبارزه با فساد است تا مسیر برای کارآفرینان واقعی باز شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در مراسم رونمایی از کامیونت و مینی‌بوس گروه خودروسازی بهمن عبدالرضا عزیزی با اشاره به تشکیل دادگاه‌های ضد فساد گفت: برخوردهای اخیر قوه قضائیه در راستای شفاف‌سازی و مبارزه با فساد است تا مسیر برای کارآفرینان واقعی باز شود. این قوه شفاف‌سازی را از درون خود آغاز کرده و یقه متخلفان را گرفته است. هر چند برخی ادعا دارند قوه قضائیه در مسیر کارآفرینان کار پلیسی آغاز کرده که اگر چنین است بهتر است مصداق بیاورند و بگویند کجا چنین اتفاقی افتاده است.

عزیزی با اشاره به بی‌توجهی دستگاه‌ها و نهادها به بخش خصوصی گفت: اگر تا 10 سال آینده با همین روند حرکت کنیم دیگر نیازی به آ‌مریکا و اسرائیل نداریم بلکه به دست خود، خودمان را از بین خواهیم برد.

وی با اشاره به توافق هسته‌ای گفت: من یکی از تاییدکنندگان برجام بودم اما اشتباهی که در این توافق داشتیم این بود که از نگاه به همسایه‌ها و شرق و غرب غفلت کردیم البته این توافق حسن‌هایی هم داشت که یکی آن بود که فهمیدیم نمی‌شود به آمریکا اعتماد کرد و قول‌وقرارهای این کشور هیچ ارزشی ندارد  و باید به توان داخلی خود اتکا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز