خبرگزاری کار ایران

وزیر نیرو:

طرح‌های تامین آب شرب هیچگاه از اولویت خارج نخواهد شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۰۸۵

وزیر نیرو با تاکید بر اینکه این وزارتخانه در استان چهارمحال و بختیاری 259 پروژه بزرگ آب و برق با اعتباری بالغ بر دو هزار و 500 میلیارد تومان در دست اجرا دارد، گفت: در تلاشیم تعداد قابل توجهی از این طرح‌ها تا پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری برسند.

به گزارش ایلنا از وزارت نیرو، "رضا اردکانیان" در حاشیه مراسم افتتاح تصفیه‌خانه شهر فارسان استان چهارمحال و بختیاری افزود: چهارمحال و بختیاری از حیث توجه به طرح‌های جمع‌آوری، تصفیه و استفاده مجدد از فاضلاب تصفیه‌شده جزو استان‌های شاخص کشور است. در حالی که جمعیت شهری تحت پوشش خدمات فاضلاب در کشور حدود 51 درصد است، این رقم در استان چهارمحال و بختیاری به 62 درصد رسیده است.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه امروز سه تصفیه‌خانه جدید فاضلاب در استان چهارمحال و بختیاری وارد مدار خواهد شد، گفت: تصفیه‌ خانه‌های فاضلاب هم در ارتقای بهداشت عمومی و هم به عنوان منبعی برای تامین آب به ویژه برای مصارف بخش صنعت نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند.

اردکانیان با اشاره به اجرای پروژه آبرسانی بن- بروجن در استان، گفت: موضوع تامین آب شرب شهرها و روستاها همواره در اولویت برنامه‌های دولت بوده است و ما به هیچ عنوان این اولویت را کاهش نخواهیم داد.

وی با تاکید بر اینکه طرح‌های تامین آب شرب نقاط مختلف کشور هیچگاه از اولویت خارج نخواهد شد، ادامه داد: امیدواریم اجرای این طرح نیز مطابق ضوابط و با کمک دستگاه‌های یاری رسان برای تامین منابع مالی سرعت بیشتری بگیرد تا این پروژه مهم که تامین آب شرب و بهداشت نیمی از جمعیت استان وابسته به آن است هر چه سریعتر به پایان برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز