خبرگزاری کار ایران

با حضور جهرمی ؛

پروژه‌های ارتباطی شهرستا‌ن های نی‌ریز و استهبان افتتاح شد/تجهیز روستاهای فارس به اینترنت پرسرعت

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۷۶۷

با حضور محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و استاندار فارس پروژه‌های ارتباطی در دو شهرستان استهبان و نی‌ریز امروز 16 شهریور افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، توسعه پوشش تلفن همراه روستایی در ۲ روستا، رائه خدمات الکترونیک روستایی در ۵ روستا، ۴ پروژه توسعه شبکه تلفن ثابت و دیتا، ۷ سایت ارتقا BTSشهری و ۲۱ سایت توسعه پوشش همراه شهری،جاده ای و روستایی از جمله پروژه‌هایی بود که در این سفر به بهره برداری رسید.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه این مراسم  گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه تمامی روستا‌های استان فارس به اینترنت پرسرعت(G 4)مجهز می‌شوند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم افتتاح مرکز اینترنت پرسرعت روستای ده چاه بخش مشکان نی ریز، گفت: در حال حاضر وضعیت اینترنت در بسیاری از روستا‌های فارس مطلوب است و روند توسعه آن در همه نقاط استان به سرعت ادامه دارد.

آذری جهرمی افزود: دو سال پیش استان فارس، از لحاظ زیرساخت‌های الکترونیکی و ارتباطی در رده بیستم کشور قرار داشت که با تلاش این وزارت خانه امروز به رتبه پنجم کشور رسیده است.

او از مسئولان فارس خواست تا با ایجاد بستر مناسب برای توسعه زیر ساخت‌های الکترونیکی، استان را در توسعه فناوری الکترونیکی به جایگاه اول کشور ارتقا دهند.

برای اجرای طرح اینترنت پرسرعت روستای ده چاه بخش مشکان نی ریز که امروز به بهره داری رسید، ۱۱ میلیارد تومان هزینه شده است.

عنایت الله رحیمی استاندار فارس نیز در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها با اشاره به اینکه در هفته دولت بیش از ۸۲۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در استان فارس به بهره برداری رسیده است عنوان کرد: تا پایان سال ۹۸ بیش از ۳۰ هزار میلیارد پروژه در استان به بهره برداری می‌رسد که تعداد زیادی از این پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در منطقه نی‌ریز و استهبان است.

وی با ابراز خرسندی از خدمات ۴۰ ساله نظام جمهوری اسلامی به مردم در همه نقاط کشور، اظهار کرد: امروز با خدمت‌رسانی های گسترده ای که انجام شده نیازهای مردم از مسائلی همچون گازرسانی، برق‌رسانی، خانه‌های بهداشت و... به سمت نیازهای ارتباطی و توسعه شبکه اینترنت پیش رفته که با زیرساخت‌های فراهم‌ شده در وزارت ارتباطات شاهد تامین این مطالبات مردم هستیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه سفر خود به استان فارس عصر امروز به شهرستان لارستان می‌رود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز