خبرگزاری کار ایران

محمد اسلامی خبر داد:

برقراری پروازهای فرودگاه‌ کرمانشاه و ایلام به نجف در ایام اربعین

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۲۵۹

وزیر راه و شهرسازی گفت: در ایام اربعین از فرودگاه کرمانشاه و ایلام روزانه چند پرواز به نجف خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا، محمد اسلامی در حاشیه برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیران راهداری و حمل‌ونقل کشور و در جمع خبرنگاران درباره اقدامات انجام شده در اربعین حسینی (ع)، گفت:  پایانه‌ها تجهیز شده‌اند و راه‌های دسترسی به پایانه‌های مرزی که نیاز به احداث یا بهسازی داشتند، انجام شده است.

وی افزود: در بخش جاده‌ای حدود هشت هزار دستگاه اتوبوس فراهم شده است.

اسلامی با اشاره به مصوبه شورای‌عالی ادارای مبنی بر تجمیع فعالیت بخش احداث و نگهداری راه‌های فرعی و  روستایی در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، گفت: معاونت راه‌های روستایی و فرعی در این سازمان تشکیل و پروژه‌های راه‌های روستایی نیز برنامه‌ریزی شده است تا پایان امسال ۲ هزار راه‌ روستایی اسفالته به شبکه جاده‌ای کشور اضافه کنیم و سه هزار کیلومتر  دیگر نیز در سال آینده به شبکه اضافه شود.

وی با اشاره به رونمایی از طرح ابرار «اقدام برای راه‌های اولویت دار روستایی»، گفت: امیدواریم با ایجاد ساختار جدید و هدفگذاری برای ساخت ۲۰۰۰ کیلومتر راه روستایی تا پایان امسال تحولی در راه‌های روستایی ایجاد کنیم.

وزیر راه درباره نظام یکپارچه حمل‌ونقل هوشمند جاده‌ای گفت: آنچه برای ما مهم است این است که تصمیمات اتخاذ شده با شرکت‌ها، تشکل‌ها و رانندگان هماهنگ باشد. به شکلی که بار و مسافر قابل رصد و تخمین زدن زمان رسیدن به مقصد امکان‌پذیر باشد.

وی افزود: سیستمی کردن نظام حمل‌ونقل در قالب یک نظام پایش یکپارچه در دست پیگیری است که البته پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در این زمینه داشته‌ایم.

اسلامی یادآورشد: در بحث ترانزیت با کشورهای عضو کریدور شمال- جنوب درباره پلمپ هوشمند بار، تفاهم شده است تا کامیون‌ها در در گمرکات مختلف برای بازبینی بار متوقف نشوند و در حداقل زمان ممکن به مقصد برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز