خبرگزاری کار ایران

توسعه همکاری ایران با کشورهای آلمان و اسپانیا در زمینه انتقال دانش فنّی تولید بذر

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۴۲۷

معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: سیاست وزارت جهاد کشاورزی در زمینه تامین بذور، توسعه همکاری با کشورها از جمله آلمان و اسپانیا به منظور انتقال دانش فنّی تولید بذر به ایران است.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، نشست مشترک نمایندگان شرکت‌های KWS آلمان، CELLBITEC اسپانیا و اتحادیه تعاونی های روستایی با حضور معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی و مشاور وزیر و مجری طرح دانه های روغنی امروز سه شنبه در محل سالن جلسات معاونت امور زراعت برگزار شد.

در این نشست ابتدا نماینده اتحادیه تعاونی های روستایی، گزارشی از سیاست‌ها و برنامه‌های واردات و تولید بذور، مدیریت کشت و همکاری با شرکت‌های خارجی یادشده در خصوص واردات بذور سبزی و صیفی (بویژه خیار، گوجه‌فرنگی، پیاز و سیب‌زمینی)، کلزا، ذرت و چغندرقند ارائه کرد و گفت: رهنمودهای معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی می تواند در دستیابی به اهداف و سیاست های بخش کشاورزی تاثیرگذار باشد.

در ادامه هر یک از نمایندگان شرکت‌های خارجی مواردی را در ارتباط با روند همکاری و فعالیّت‌های خود بیان کردند.

در این نشست، مهندس عباس کشاورز معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی ضمن تأکید بر سیاست‌های این وزارت در زمینه تامین بذور و همچنین ابراز علاقمندی برای توسعه همکاری ها با هدف انتقال دانش فنّی تولید بذر در کشور، تصریح کرد: با توجه به محدودیت زمانی، ضروری است در زمینه تامین بذور مورد نیاز برای کشت پاییزه اقدام لازم صورت پذیرد تا عملیات کشت به موقع انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز