خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی تاکید شد؛

تقویت نقش بانک‌ها در ایجاد رونق اقتصادی و اصلاح نظام بانکی

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۰۰۰

سی و هشتمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران سه قوه روز شنبه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این نشست ادامه مباحث گذشته درباره سه موضوع اصلاح نظام یارانه پنهان انرژی، اصلاح و یکپارچه‌سازی نظام مالیاتی و تأمین اجتماعی و مولدسازی و مدیریت دارایی‌های دولت پیگیری شد و نماینده دستگاه‌های ذی‌ربط نظرات و گزارش‌های خود در این خصوص را ارائه کردند.

در ادامه این جلسه رئیس کل بانک مرکزی گزارشی از خدمات بانک‌ها خصوصاً برای تأمین مالی بنگاه‌های تولیدی با هدف رونق تولید و نیز در مورد اقدامات جدید در زمینه‌ی برنامه اصلاح نظام بانکی به اعضای شورا ارائه کرد.

شورای هماهنگی از رئیس کل بانک مرکزی خواست ضمن تقویت نقش بانک‌ها در ایجاد رونق اقتصادی بر انجام اصلاح نظام بانکی براساس تدابیر تصویب شده اقدام شود.

همچنین در این جلسه سران سه قوه ضمن تاکید بر ادامه مقابله جدی، هوشمندانه و منصفانه با فساد، آسیب شناسی روند مقابله با فساد اقتصادی و ضرورت اصلاحات مورد نیاز در این روند را لازم دانستند و خواستار انجام اصلاحات ساختاری در ابعاد مختلف، کمک به برقراری شفافیت بیشتر و تدوین یک نظام جامع اطلاع رسانی شدند.

در ادامه نشست، موضوع چگونگی اجرای پروژه‌های نفتی با حضور وزیر نفت در جلسه مطرح و مصوبات لازم برای ادامه اجرای پروژه به تصویب رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز