خبرگزاری کار ایران

کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایلنا:

تحولات سیاسی ایران، قیمت اونس را کاهش داد/ سکه ۱۰۰ هزار تومان ارزان شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۵۹۱

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف گفت: از صبح امروز قیمت جهانی اونس تا ۱۵۵۵ دلار افزایش یافت که پس از ساعاتی مجددا به ۱۵۳۰ دلار کاهش پیدا کرد که به نظر می‌رسد تحولات سیاسی مربوط به ایران در این کاهش تاثیرگذار بوده است.

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایلنا در مورد آخرین وضعیت بازار سکه و طلا گفت: از صبح امروز قیمت جهانی اونس تا ۱۵۵۵ دلار افزایش یافت که پس از ساعاتی مجددا به ۱۵۳۰ دلار کاهش پیدا کرد که به نظر می‌رسد تحولات سیاسی مربوط به ایران در این کاهش تاثیرگذار بوده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر حباب سکه در حال کاهش است و تقریبا ۴۰ هزار تومان است که این یک اتفاق خوب در راستای شفاف شدن قیمت‌ها است.

این کارشناس بازار طلا و سکه در مورد نرخ انواع سکه گفت: نرخ هر قطعه سکه تمام با طرح جدید ۴ میلیون و ۸۰ هزار تومان که نسبت به اوایل صبح ۳۰ هزار تومان و روز گذشته ۱۰۰ هزار تومان کاهش یافته است، سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۶۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۳۲۰ هزار تومان و سکه‌های گرمی نیز ۹۵۰ هزار تومان است.

به گفته وی؛ نرخ هر مثقال طلا یک میلیون و ۷۷۹ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۱۰ هزار تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز